Στην αξιολόγηση των Υπουργών της έρευνας Opinion Poll βρίσκουμε στην 7η Θέση τον βουλευτή Σερρών και Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστα Καραμανλή.
Σύμφωνα με την έρευνα της Opinion Poll αναφορικά με τη πρόθεση ψήφου αλλά και τους δημοφιλέστερους υπουργούς.
Η Δεκάδα
Αναλυτικά η δεκάδα με τους πιο δραστήριους και αποτελεσματικούς υπουργούς βρίσκει πρώτο το Νίκο Δένδια, που έχει το χαρτοφυλάκιο του Υπουργείου Εξωτερικών και έχει φυσικά αναλάβει τα ελληνοτουρκικά ζητήματα.
Στη δεύτερη θέση βρίσκεται ο Βασίλης Κικίλιας που παραμένει αρκετά δημοφιλής και σύμφωνα με την έρευνα αποτιμάται θετικά το έργο του στο Υπουργείο Υγείας.
Στη τρίτη Θέση βρίσκεται ο Κυριάκος Πιερρακάκης που σταθερά και μεθοδικά κινείται στη ψηφιοποίηση του κράτους, ενώ στην τέταρτη θέση βρίσκεται το άλλοτε ΠΑΣΟΚ και μελλοντικό στέλεχος της ΝΔ Μιχάλης Χρυσοχοΐδης που έχει θέσει τις βάσεις για τη δημόσια τάξη.
Ίσως σε μεγαλύτερο βαθμό από ότι θα έπρεπε, αν υπολογίσουμε κιόλας το πώς ήταν τα πανεπιστήμια ένα χρόνο πριν και πώς θα τα βρούνε οι φοιτητές του χρόνου.
Τα υπουργεία Τουρισμού, Παιδείας, Πολιτισμού και Αγροτικής Ανάπτυξης πήραν την κατιούσα
Ο Άδωνις Γεωργιάδης και ο Κωστής Χατζηδάκης πορεύονται στη πέμπτη και έκτη θέση, ενώ ερωτηματικό παραμένει το νέο χαρτοφυλάκιο του υπουργείου Εργασίας καθώς ο κ. Χατζηδάκης δεν μπορεί να κριθεί ακόμα για το έργο του…
Στην έβδομη θέση βλέπουμε τον δικό μας Κώστα Καραμανλή, ενώ τη δεκάδα συμπληρώνουν ο Υπουργός Νίκος Παναγιωτόπουλος, ο Χρήστος Σταϊκούρας και τέλος ο Μάκης Βορίδης που βρίσκεται στη δέκατη θέση και λογικά “πληρώνει” τα σπασμένα για το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης , στο οποίο έφυγαν οι βασικοί, Υφυπουργός και Υπουργός και δυστυχώς τα παράπονα είναι ακόμα πολλά και σημαντικά.
Γενικότερα βλέπουμε ότι τα υπουργεία Τουρισμού, Παιδείας, Πολιτισμού και Αγροτικής Ανάπτυξης, όχι απλά να έχουν πάρει την κατιούσα, καθώς ίσως ποτέ δεν ικανοποίησαν τις προσδοκίες του Ελληνικού λαού.
Και γιατί το λέμε αυτό;
Διότι η σημερινή έρευνα είναι αποτέλεσμα της διακυβέρνησης Μητσοτάκη τον τελευταίο ενάμιση χρόνο, που άλλαξαν πολλά, όχι μόνο στη ζωή μας αλλά και στην ίδια τη πολιτική σκακιέρα…
Σε ένα χρόνο 3 θέσεις πάνω για τον Καραμανλή
Βλέποντας τη περσινή δημοσκόπηση της MRB τον Μάιο του ‘20 και την ανάλυση της εφημερίδας Ελεύθερο Βήμα Σερρών(εδώ), βλέπουμε πώς οι δημοφιλέστεροι υπουργοί ήταν με τη σειρά οι:
- Βασίλης Κικίλιας,
- Τάκης Θεοδωρικάκος,
- Κυριάκος Πιερρακάκης,
- Μιχάλης Χρυσοχοΐδης,
- Νίκος Δένδιας,
- Χρήστος Σταικούρας,
- Νίκη Κεραμέως,
- Στέλιος Πέτσας,
- Νίκος Παναγιωτόπουλος
- και Κώστας Καραμανλής.
Τι συνέβη ένα χρόνο μετά;
Από αυτούς βλέπουμε πώς ο Βασίλης Κικίλιας υπέστη την αναμενόμενη φθορά του κορονοϊού αλλά και της πρωτιάς και έπεσε στη δεύτερη θέση.
Ο Τάκης Θεοδωρικάκος πήγε στο Υπουργείο Εσωτερικών και ….ετοιμάζεται.
Πιερρακάκης, Σταϊκούρας, Δένδιας και Παναγιωτόπουλος παρέμειναν στη δεκάδα ενώ η Κεραμέως κύλησε στη 12 θέση.
Τέλος ο Yπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής ανέβηκε 3 θέσεις
Η συστηματική δουλειά για τον Καραμανλή έφερε το αποτέλεσμα, όπως γράφαμε πέρσι το Μάιο, καθώς οι συντονισμένες κινήσεις Καραμανλή βασίστηκαν κατά την άποψη μας σε τρία σημεία.
Το πρώτο ήταν να ξεκλειδώσουν τα μεγάλα έργα υποδομών που έμειναν στο ράφι
Το δεύτερο σημείο ήταν η διαχείριση του Κορονοϊού.
Το τρίτο σημείο για τον Υπουργό είναι η επόμενη μέρα.
Μετά από 1,5 χρόνο δουλειάς στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών η συντονισμένη προσπάθεια απέφερε καρπούς.
Συγκεκριμένα και με βάση το πρώτο σημείο ξεμπλόκαραν έργα ύψους 13 δις., λύθηκαν ζητήματα και παραλείψεις των τελευταίων ετών του ΣΥΡΙΖΑ, και προχώρησαν τα εμβληματικά έργα Ε65, Πάτρα – Πύργος, Μετρό Θεσσαλονίκης, Γραμμή 4 του Μετρό στην Αθήνα, προσλήψεις και λεωφορεία για τον ΟΑΣΘ – ΟΑΣΑ.
Παράλληλα ταχύτητα, διαφάνεια και αποτελεσματικότητα στα δημόσια έργα υπόσχεται ο 4412 ο οποίος επί ΣΥΡΙΖΑ είχε τροποποιηθεί…385 φορές.
Η διαχείριση του κορονοϊού από το υπουργείο μεταφορών αντιμετώπισε πολλά προβλήματα όπως είναι φυσικό το πρώτο διάστημα στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.
Προβλήματα που δεν είχαν να κάνουν μόνο με τον κορονοϊό αλλά και με την αντιμετώπιση μιας άγνωστης για τα παγκόσμια δεδομένα, συγκυρίας.
Προβλήματα που ευτυχώς για όλους βρήκαν μια ομάδα έτοιμη να τα αντιμετωπίσει γιατί οι διαδικασίες των προσλήψεων αλλά και της αύξησης των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς προετοιμαζόταν μήνες προτού χρειαστούν για το κορονοϊό.
Σύμφωνα μάλιστα με τις δηλώσεις του υπουργού “ο ΣΥΡΙΖΑ δεν προχώρησε σε καμία απολύτως πρόσληψη στα ΜΜΜ ενώ σύμφωνα με το σχέδιο κρατικοποίησης του ΣΥΡΙΖΑ για τον ΟΑΣΘ στις 3 Δεκεμβρίου του 2019 η Θεσσαλονίκη θα έμενε χωρίς λεωφορεία”
Φαντάζεστε κατάσταση;
Κώστας Καραμανλής Το 2021 θα είναι το έτος των υποδομών
Τρίτο σημείο για τον Κώστα Καραμανλή είναι η επόμενη μέρα και όπως δήλωσε ο ίδιος το 2021 θα είναι το έτος των υποδομών.
Τι σημαίνει αυτό;
Πώς η Ελλάδα οφείλει και πρέπει να εξελιχθεί σε κόμβο υποδομών της ευρύτερης περιοχής των Βαλκανίων.
Αυτό έχει ως στόχο και για αυτό ο πρωθυπουργός έδειξε εμπιστοσύνη στο σχέδιο και στην θέση πώς η οικονομία πρέπει να κάνει την επανεκκίνηση με το μεγαλύτερο πλάνο έργων από την περίοδο του 2004.
13,5 δις έργα όπως ανακοίνωσε ο υπουργός τα οποία θα αναζωογονήσουν την αγορά με
- νέο πρόγραμμα σιδηροδρομικών έργων,
- μεγάλα έργα αντιπλημμυρικής θωράκισης,
- πακέτο έργων αναβάθμισης αεροδρομίων, λιμανιών, διασύνδεσης υποδομών και συνδυασμένων μεταφορών
- αλλά και μια σειρά από μικρότερα ή μεγαλύτερα έργα που θα δώσουν τεράστια αναπτυξιακή ώθηση.
Έργα που όχι μόνο θα βελτιώσουν τη καθημερινότητα των πολιτών αλλά και του τουρισμού μας αλλά στην ουσία θα στηρίξουν την οικονομία μας.
Όσο για τις Σέρρ
Κοντός ψαλμός αλληλούια!