Ανάρτηση της υπουργού Παιδείας Νίκης Κεραμέως προχθές Δευτέρα, στη σελίδα της στο Fb μετά από τηλεδιάσκεψη που είχε με μαθητές των Ριζωμάτων Ημαθίας, με τίτλο: Το πρωί παιχνίδι στο χιόνι, το μεσημέρι τηλεκπαίδευση!
Γράφει η υπουργός:
«Το ψηφιακό άλμα που έχει συντελεστεί στα σχολεία μας, με αφορμή την πανδημία του κορωνοϊού, βοηθά στο να μη χάνεται καμία ώρα μαθήματος, ακόμη και για λόγους ακραίων καιρικών φαινομένων.
Είχα τη χαρά σήμερα να επισκεφθώ την ψηφιακή τάξη του Δημοτικού Σχολείου Ριζωμάτων, ενός ορεινού χωριού έξω από την πόλη της Βέροιας. Μιλήσαμε με τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς για τις ιδιαίτερες συνθήκες της φετινής σχολικής χρονιάς και για την εμπειρία της τηλεκπαίδευσης.
Είμαστε υπερήφανοι για τα παιδιά μας, τους εκπαιδευτικούς μας, τους Διευθυντές μας για την προσαρμοστικότητα που έχουν επιδείξει και τη μεγάλη προσπάθεια που έχουν καταβάλει για να συνεχιστεί η εκπαιδευτική διαδικασία παρά τις δύσκολες συνθήκες».
Κάτω από την ανάρτηση, ακολούθησαν εκατοντάδες σχόλια. Η πλειοψηφία είχε ως κοινό παρανομαστή το εξής: Ψηφιακό άλμα χωρίς εξοπλισμό σε εκπαιδευτικούς και σε όλα τα παιδιά, δεν γίνεται! Όπως δεν γίνεται, να μην έχουν πρόσβαση όλα τα παιδιά στην τεχνολογία λόγω έλλειψης πόρων (σύνδεση στο ίντερνετ,και κάμερα και μικρόφωνο), καθιστώντας την εκπαίδευση άνιση…
«Ναι, ούτε μια ώρα διδακτική χαμένη αλλά σταδιακά χάνουμε τα παιδιά μας. Λάστιχο έχουν γίνει.... Από την δια ζώσης στην τηλεκπαίδευση και από την τηλεκπαίδευση στην διαζώσης. Επιτυχία δεν είναι μόνο, ούτε μία ώρα μαθήματος χαμένη, αλλά και χαρούμενα, ψυχικά ήρεμα παιδιά. Τα περισσότερα έχουν περάσει στο στάδιο της απάθειας και της αδιαφορίας, κυρίως τα μεγαλύτερα», αναφέρουν κάποια από τα πολλά σχόλια.
Και ένα ακόμα ερώτημα γονιού επίσης: «Αφού δεν έχει χαθεί καμία ώρα μαθήματος, γιατί ψηφίσατε να παραταθεί το έτος και να μειωθούν οι διακοπές του Πάσχα..?»