Πότε επιτέλους θα δοθεί ένα τέλος στο χάλι, με τους συνεχείς πειραματισμούς σχετικά με την εισαγωγή των μαθητών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση; Δε νομίζω να υπάρχει υπουργός Παιδείας που κατά την θητεία του να μην προσπάθησε να «πειράξει» το σύστημα εισαγωγής στα Πανεπιστήμια, κάνοντας ο καθένας ότι θεωρούσε καλύτερο και ανατρέποντας κάθε φορά αριθμό εξεταζόμενων μαθημάτων, ύλη, συντελεστές κ.λ.π. Και κάθε φορά η αβεβαιότητα του υποψηφίου είναι το μόνο σίγουρο συναίσθημα, όχι για την απόδοσή του, αλλά για το τι τελικά θα ισχύει όταν θα δίνει εξετάσεις! Απαράδεκτο(όχι τριτοκοσμικό, γιατί έχω την υποψία ότι εκεί έχουν σίγουρα σταθερότερο σύστημα), που διαλύει και επιφορτίζει με επιπλέον άγχος τους μαθητές και τις οικογένειές τους.
Το ενδεχόμενο να παγιώσουν επιτέλους ένα σύστημα για κάποια χρόνια και να αλλάζει μόνο με την αντίστοιχη διαδικασία αναθεώρησης του Συντάγματος για να μην τρελαίνουν κάθε τόσο τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς δεν το έχουν σκεφτεί; Και τώρα εν μέσω κορωνοϊού και με κλειστά τα σχολεία, επιχειρείται μια αναδιάρθρωση από την κ. Κεραμέως, με τους μαθητές να έχουν απαυδήσει με τα πισωγυρίσματα και τις αντιφατικές δηλώσεις(Τράπεζα Θεμάτων, ισχύς βαθμολογίας τάξεων λυκείου για εισαγωγή στο πανεπιστήμιο κ.α.) που αντί να ξεκαθαρίζουν το τοπίο και το μυαλό των παιδιών, δυστυχώς τα θολώνουν περισσότερο! Δυστυχώς τα «πειράματα» συνεχίζονται…
Ζήσης Μιχ. Πατσίκας