Για να δούμε ψύχραιμα και καλοπροαίρετα το click away και πώς μπορεί να λειτουργήσει σε ένα μικρομεσαίο εμπορικό κατάστημα της Ημαθίας.
Κύριε καταστηματάρχη, που προφανώς έχεις σε αναστολή το προσωπικό σου, αφού δεν μπορείς να ποντάρεις στα κλικ για να πληρώσεις μισθούς και ένσημα, θα κληθείς να διεκπεραιώσεις μάλλον μόνος τη νέα αυτή διαδικασία πώλησης. Θα παίρνεις τις παραγγελίες(απαντάς ο ίδιος σε τηλέφωνο, mail, sms), θα πρέπει να διαχειριστείς το θέμα των ραντεβού με τον κάθε πελάτη και να ετοιμάσεις τις παραγγελίες. Απαντητικό μήνυμα στον πελάτη με όλες τις λεπτομέρειες για να μπορέσει να μετακινηθεί νόμιμα.
Παράλληλα θα πρέπει να έχεις το νου του στα ραντεβού(ήρθε-δεν ήρθε-καθυστέρησε) και να βγεις έξω από το κατάστημα(μην τραβήξεις το καλώδιο του POS, πρέπει να προμηθευτείς ασύρματο, αφού με μετρητά απαγορεύεται συναλλαγή) και μέσα σε 10 λεπτά το πολύ, πρέπει να έχεις ολοκληρώσει την πώληση. Ούτε συζήτηση για «φέρτε μου να δοκιμάσω το μεγαλύτερο νούμερο» ή « το έχετε σε άλλο χρώμα»…γιατί ζήτω που καήκαμε!
Στην χειρότερη αν είναι να τρελαθείς αφού πρέπει να γίνεις το παιδί-λάστιχο για να καταφέρεις μόνος σου όλα τα παραπάνω και πόσα ακόμη, μην κάνεις «κλικ εγουέι» και ίσως να κρατήσεις το ταμπελάκι στην πόρτα από την πλευρά «ΚΛΕΙΣΤΟΝ» γιατί αλλιώς πιθανό να πάρεις τα βουνά!
Ζήσης Μιχ. Πατσίκας