Τεράστια ήταν η αγωνία των συγγενών ασθενών που νοσηλεύονται από κορωνοϊό, ειδικά αυτών που είναι διασωληνωμένοι και αγνοούσαν την εξέλιξη της υγείας των ανθρώπων τους.
Τέλος σε αυτό το «βασανιστήριο» της αβεβαιότητας έβαλε η διοίκηση του Νοσοκομείου Ημαθίας από την προηγούμενη Δευτέρα, αφού και στις δύο Μονάδες Υγείας της Ημαθίας(Βέροια-Νάουσα) λειτουργεί Υπηρεσία Ενημέρωσης συγγενών.
Η συγκεκριμένη υπηρεσία καταχωρίζει ένα τηλέφωνο επικοινωνίας συγγενούς του ασθενούς που νοσηλεύεται από κορωνοϊό και καθημερινά συγκεκριμένο προσωπικό που είναι επιφορτισμένο να παρακολουθεί την εξέλιξη της υγείας του ασθενούς, ενημερώνει τον συγγενή. «Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε, είναι κι αυτό της ενημέρωσης του οικογενειακού περιβάλλοντος των ασθενών μας», αναφέρει με ευαισθησία στο συγκεκριμένο θέμα η διοίκηση του Νοσοκομείου.
Παράλληλα, εκτός από τους γιατρούς και νοσηλευτές, στη μάχη ρίχνονται και οι ψυχολόγοι του Νοσοκομείου, αφού οι ασθενείς covid έχουν ανάγκη και ψυχολογικής υποστήριξης. Δίνεται ένας μεγάλος και πολυμέτωπος αγώνας, που η διοίκηση του νοσοκομείου αντιμετωπίζει με ευαισθησία και όχι μόνο στο αμιγώς υγειονομικό μέρος.