Τέθηκε επίσημα σε λειτουργία
η σχετική πλατφόρμα υποβολής αιτημάτων
Η συνεργασία του Δήμου Βέροιας με
τα σχολεία της περιοχής περνάει πλέον στη ψηφιακή εποχή. Από τη Δευτέρα, 2
Νοεμβρίου 2020, τα αιτήματα των σχολείων προς τις δημοτικές υπηρεσίες,
συμπεριλαμβανομένων των Σχολικών Επιτροπών, θα υποβάλλονται αποκλειστικά
ηλεκτρονικά μέσω της ειδικής πλατφόρμας του Δήμου Βέροιας.
Μέσα από μια ιδιαίτερα απλή
διαδικασία οι διευθυντές των σχολικών μονάδων μπορούν πλέον να υποβάλλουν όλα
τα αιτήματα τους προς το Δήμο μέσω της σχετικής ηλεκτρονικής πλατφόρμας όπου θα
έχουν επίσης τη δυνατότητα να ενημερώνονται για την πορεία διεκπεραίωσης των
αιτημάτων τους σε πραγματικό χρόνο, χωρίς να χρειάζεται περεταίρω επικοινωνία
με την αντίστοιχη δημοτική υπηρεσία, εξοικονομώντας πολύτιμο χρόνο από τη
μείωση των μετακινήσεων και των τηλεφωνικών επαφών.
Από το Δήμο Βέροιας θα
λαμβάνονται όλα τα αιτήματα κατηγοριοποιημένα και θα δρομολογούνται αυτόματα
ανάλογα με την κατηγορία που ταξινομούνται στον αρμόδιο υπάλληλο για άμεση
διεκπεραίωση, συντελώντας στη μείωση της γραφειοκρατίας, στην ταχύτερη
εξυπηρέτηση των αιτημάτων καθώς επίσης και στον εν γένει καλύτερο
προγραμματισμό των εργασιών από πλευράς Δήμου.
Συνολικά, πρόκειται για μια
καινοτόμο εφαρμογή που αναμένεται να αναβαθμίσει την ποιότητα των παρεχόμενων
υπηρεσιών από το Δήμο Βέροιας με βασικό στόχο τη βελτίωση των συνθηκών σε όλα
τα σχολεία της περιοχής.