Με αφορμή την ενέργεια ενός καταστήματος τράπεζας στο κέντρο της Βέροιας να τοποθετήσει ομπρέλα για να έχουν ίσκιο αυτοί που περιμένουν στην ουρά, αναρωτιέται κανείς αν είναι προς την σωστή κατεύθυνση η κίνηση της τράπεζας...
Έχουμε επισημάνει στο παρελθόν και από την συγκεκριμένη στήλη, ότι οι τράπεζες πρέπει να λάβουν τα απαιτούμενα μέτρα προκειμένου να αποσυμφορηθούν οι ουρές έξω από τα καταστήματα. Σίγουρα η τοποθέτηση ομπρελας ή ίσως και μιας τέντας δεν λυνει το πρόβλημα, αφού με αυτό τον τρόπο δημιουργούνται συνθήκες για να αυξηθούν οι ουρές. Οι υπεύθυνοι των τραπεζών αντί να ψάχνουν για σκιά, θα έπρεπε να σχεδιάζουν τρόπους αποσυμφόρησης των ουρών και καλύτερης εξυπηρέτησης του κοινού. Αρχικα ένα μηχάνημα εκτός καταστήματος που θα δίνει σειρά προτεραιότητας και κατά προσέγγιση χρόνο αναμονής, σε συνδυασμό με έναν υπάλληλο ασφαλείας που θα φροντίζει να μην παραμένουν “στρατιές” έξω από τα καταστήματα, αλλά μόνο αυτοί που πλησιάζει η σειρά τους.
Σε δεύτερο χρόνο η διάδοση των αυτόματων εφαρμογών που θα δίνουν αριθμό προτεραιότητας και θα ενημερώνουν τους πελάτες online σε πόση ώρα θα εξυπηρετηθούν, στην κατεύθυνση πάντα της αποσυμφόρησης και αποφυγής της ταλαιπωρίας.
Φυσικά αν επιτευχθούν τα παραπάνω, μια ομπρέλα ή μια τέντα είναι πολιτισμός και καλό είναι να υπάρχει. Αλλά μην περιμένετε μόνο από την ομπρέλα να δώσει λυση. Τα πράγματα είναι σοβαρά και οι λύσεις πρέπει να μελετημένες για να αποφέρουν θετικά αποτελέσματα.