«Η είσοδος της Βέροιας είναι ήδη διαμορφωμένη για να υποδεχτεί την κατάληξη της χάραξης του κάθετου άξονα Βέροιας-Σκύδρας», υποστηρίζει με επιστολή του ο πρώην αντινομάρχης Σάββας Γαβριηλίδης, αναφορικά με το ‘κούμπωμα’ του έργου στη θέση Μέση, όπως υποστηρίζει η Εγνατία Α.Ε.. «Η Εγνατία οδός στο κρίσιμο τμήμα, από κόμβο Βέροιας έως Κουλούρα και πιο πέρα, είναι κατασκευασμένη εν ΕΠΙ ΧΩΜΑΤΙ, ικανού ύψους. Ανισόπεδη σύνδεση, με άνω ή κάτω διάβαση της υπερυψωμένης και ήδη υφισταμένης Εγνατίας, παραπέμπει ευθέως σε μη λύση», σημειώνει ο κ. Γαβριηλίδης, μιλώντας για δυσθεώρητο οικονομικό κόστος και τεχνική λύση τύπου Γένοβας.
Ο κ. Γαβριηλίδης, που έχει επιχειρηματολογήσει και στο παρελθόν υπέρ του ‘κουμπώματος’ στον σημερινό κόμβο της Βέροιας, αναλύει στην επιστολή του το θέμα ως εξής:
«Επαναλαμβάνω ότι η κάθετός μας δεν μπορεί ως προς τα χρηματοδοτικά να είναι εκτός των σχεδιασμών της ΕΓΝΑΤΙΑΣ Α.Ε. και ως προς τα γεωμετρικά και λοιπά χαρακτηριστικά να υπόκειται στους όρους και περιορισμούς της Εγνατίας. Ας μην ξεχνάμε ότι ο αρχικός σχεδιασμός της Καθέτου (από την Περιφέρεια ) προέβλεπε ΕΠΑΡΧΙΑΚΗ οδό με τα σχετικά γεωμετρικά χαρακτηριστικά.
Αναζητώντας το μείζον (παράπλευρες παράλληλες κ.τ.λ.), ενισχύουμε την επιχειρηματολογία όσων θέλουν τη ματαίωση υλοποίησης του δρόμου.
Προφανώς δεν είναι γνωστό ότι ανισόπεδοι κόμβοι κάθε πέντε χιλιόμετρα (π.χ. στη Μέση) δεν κατασκευάζονται σε αυτοκινητόδρομους όπως η Εγνατία. Πέραν αυτού φαντάζεστε μια άνω ή κάτω διάβαση της κατασκευασμένης Εγνατίας!
Η Κάθετος (όχι παράλληλος) στην Εγνατία οδός Βέροιας-Νάουσας-Σκύδρας δεν είναι ενταγμένη στις εννέα (9) κάθετους που μελετά και κατασκευάζει η ΕΓΝΑΤΙΑ Α.Ε. και είναι το μεγαλύτερο μεγάλο έργο στον Νομό μας, που όταν ολοκληρωθεί θα κοστίζει σε σημερινές τιμές πάνω από 200 διακόσια εκατομμύρια ευρώ. Καλά είναι να λάβουμε σοβαρά υπόψη ότι οι πόροι του ΠΕΠ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ να σηκώσουν τη χρηματοδότηση ενός τέτοιου έργου και κάποιοι με χαρά θα έβλεπαν τη ματαίωσή του…»