Καλούμε τα μέλη και τους φίλους της Ένωσής μας στην απολογιστική Γεν. Συνέλευση που θα γίνει την Κυριακή 26 Ιανουαρίου στο ΣΤΕΚΙ ΝΕΟΛΑΙΑΣ του Δήμου Νάουσας και ώρα 11.00 π.μ. Μετά το πέρας θα ακολουθήσει η παραδοσιακή κοπή της βασιλόπιτας.
Ανακοίνωση του ΚΕΠΚΑ για τις εκπτώσεις
Φίλοι Καταναλωτές,
Τη Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2014, άρχισαν οι χειμερινές εκπτώσεις και οι οποίες θα διαρκέσουν έως το τέλος Φεβρουαρίου.
Θεωρούμε σκόπιμο να σας ενημερώσουμε τι ισχύει κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων και τι πρέπει να προσέξετε πριν αποφασίσετε να ψωνίσετε.
Από τη νομοθετική πλευρά και σύμφωνα με το Ν.4177/2013 (ΦΕΚ Α’ 173/08.08.2013), επιτρέπεται η πώληση εμπορευμάτων ή η παροχή υπηρεσιών με μειωμένες τιμές τέσσερις (4) φορές το χρόνο, ως εξής:
Α) Τακτικές εκπτώσεις:
•Από τη δεύτερη Δευτέρα του Ιανουαρίου μέχρι το τέλος του Φεβρουαρίου και
•Από τη δεύτερη Δευτέρα του Ιουλίου μέχρι το τέλος του Αυγούστου.
Β) Ενδιάμεσες εκπτωτικές περίοδοι:
•Το πρώτο δεκαήμερο του Μαΐου και
•Το πρώτο δεκαήμερο του Νοεμβρίου.
Εμείς οι καταναλωτές πως ψωνίζουμε; Ποια κριτήρια πρέπει να παίρνουμε υπόψη μας; Πως θα κερδίσουμε χρήμα, χρόνο και ποιότητα; Στα ερωτήματα αυτά και άλλα πολλά θα έχουμε απαντήσεις αν ακολουθήσουμε τα ακόλουθα:
1.Δεν πρέπει να γίνεται σύγχυση, μεταξύ εκπτώσεων και προσφορών. Οι εκπτώσεις αφορούν προϊόντα της σαιζόν, για τα οποία η έκπτωση είναι συνήθως χαμηλή. Για τις προσφορές, η έκπτωση είναι ιδιαίτερα υψηλή, αλλά αφορά είδη παρωχημένης εποχής. Οι καταναλωτές δεν πρέπει να παρασυρόμαστε, από τις μεγάλες εκπτώσεις.
2.Οι καταστηματάρχες είναι υποχρεωμένοι να αλλάζουν τα προϊόντα τα οποία παρουσιάζουν ελάττωμα και αγοράστηκαν την περίοδο των εκπτώσεων. Ο έμπορος μπορεί να αρνηθεί αλλαγή ελαττωματικού είδους, μόνο εάν το προϊόν είναι σε τιμή προσφοράς, εξαιτίας του συγκεκριμένου ελαττώματος και εφόσον έχει ενημερώσει σχετικά τον καταναλωτή, πριν την αγορά, με ανάλογη πινακίδα.
3.Κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων, πέραν της αναγραφής της παλαιάς και της νέας τιμής των αγαθών και των υπηρεσιών που πωλούνται με έκπτωση, επιτρέπεται και η αναγραφή και η εμπορική επικοινωνία ποσοστού έκπτωσης.
4.Οι καταναλωτές δεν πρέπει να επηρεαζόμαστε, από τις διαφημίσεις. Οι ωραιοποιημένες εικόνες των εμπορευμάτων μπορούν να μας εξαπατήσουν.
5.Θα αποβεί πολύ χρήσιμο, εάν, πριν τις εκπτώσεις, επισκεφθούμε την αγορά, για να δούμε τις τιμές, πριν την έκπτωση και να επισημάνουμε τα είδη, που ενδιαφερόμαστε να αγοράσουμε. Έτσι, θα έχουμε τη δυνατότητα σύγκρισης των τιμών, πριν και μετά την έκπτωση καθώς και τη βεβαιότητα ότι το ποσό που αναγράφεται, ως τιμή, πριν την έκπτωση, είναι πραγματικό.
Πριν ξεκινήσουμε, για ψώνια, πρέπει να προγραμματίσουμε τις αγορές.
Για το ΚΕΠΚΑ ΝΑΟΥΣΑΣ-ΗΜΑΘΙΑΣ
Ο Πρόεδρος Η Γεν. Γραμματέας
Δημ, Βογιατζής Σταυρ. Μολύβα