Τι κι αν τα σχολεία είναι κλειστά πάνω από ένα μήνα λόγω κορωνοϊού και οι προβλέψεις για σταδιακή επαναλειτουργία τους σχεδόν εξαντλούν την φετινή σχολική χρονιά, το Υπουργείο Παιδείας θέτει σε δημόσια διαβούλευση τις αλλαγές για την Παιδεία και το νομοσχέδιο έρχεται μέσα στο Μάιο για ψήφιση.
Αφού λύθηκαν όλα τα ζητήματα με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, καλύφθηκαν τα κενά σε εξοπλισμό, τώρα ήρθε ο καιρός να γίνουν και οι βαθιές τομές!
Θυμάται κανείς λίγο παλαιότερος την διαγωγή Κοσμιοτάτη στους ελέγχους ή τις προαγωγικές εξετάσεις στο Γυμνάσιο με εξεταζόμενα όλα τα μαθήματα; Εκεί περίπου γυρίζουν τα πράγματα, με την προσθήκη αγγλικών στο νηπιαγωγείο και γενικό μέσο όρο βαθμών 10 αντί 9,5 για να περάσει ο μαθητής την τάξη.
Φυσικά όλα αυτά σε διαβούλευση για να προκύψει το τελικό κείμενο και οι αλλαγές στην παιδεία. Πάντως όλο αυτό θυμίζει λίγο ανακάτεμα σε μια κατσαρόλα που έχουν καθίσει τα υλικά και θα έρθουν και πάλι στην επιφάνεια, με μικρές «μαγειρικές» αλλαγές που αλλάζουν λίγο την γεύση, αλλά όχι το φαγητό.
Η λύση είναι όχι απλώς διακομματική, αλλά υπερκομματική επιτροπή για την παιδεία, χωρίς σημαίες και ταμπέλες, που θα χαράξει σχέδιο και στρατηγική για την παιδεία για τις επόμενες δεκαετίες και όχι μέχρι την λήξη της θητείας της κυβέρνησης.