Την τρίτη πρόταση ( μετά τους υφιστάμενους κόμβους Κουλούρας και Αγίας Βαρβάρας), το ¨κούμπωμα" του καθέτου άξονα της Εγνατίας ( Σκύδρα-Νάουσα-Πατρίδα- Εγνατία) στην περιοχή της Μέσης, ενέκρινε στις 7 Ιανουαρίου η Γενική Διεύθυνση Περιβάλλοντος, του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, όπως ανακοίνωσε σε συνέντευξη τύπου που παραχώρησε το μεσημέρι της Τρίτης 14 Ιανουαρίου, ο δήμαρχος Νάουσας κ. Τάσος Καραμπατζός.
Ο κ. δήμαρχος χαρακτήρισε την κατασκευή του άξονα ως το έργο των έργων, ενώ εξέφρασε το παράπονο ότι "πάλεψε" μόνος του για την πραγματοποίηση του, ενώ ευχαρίστησε τον υπουργό Μεταφορών κ. Χρυσοχοϊδη για την συμβολή του.
Τόνισε ότι είναι αισιόδοξος ότι το έργο θα φέρει οικονομική ανάσα στον δήμο, αφού θα εξυπηρετήσει τις βιομηχανίες και τους συνεταιρισμούς της περιοχής, ενώ εξέφρασε την θέση ότι θα υπάρξουν αρκετές επενδύσεις στον χώρο της μεταποίησης του ροδακίνου, με την ολοκλήρωση του, την οποία εκτίμησε ότι θα ολοκληρωθεί το αργότερο ως το 2020.
Ο νέος άξονας, όταν τελειώσει θα συντομεύσει την διαδρομή με τη Θεσσαλονίκη για τη Νάουσα έως και 15 λεπτά, ενώ θα είναι ασφαλέστερος" τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Καραμπατζός
Μετά μάλιστα την οριστική έγκριση της προμελέτης για τον κόμβο που θα δημιουργηθεί στην Μέση, θα υπάρξει σύντομα προκήρυξη του τεύχους δημοπράτησης της οριστικής μελέτης, ύψους 2 εκ. ευρώ ( σ.σ ο κ. δήμαρχος εκτίμησε ότι θα παραδοθεί μέσα στο 2015) και το έργο, μήκους 8,9 χιλιομέτρων ( Πατρίδα-Μέση) θα είναι έτοιμο να κατασκευαστεί. Ο άξονας περιλαμβάνει επίσης έναν ανισόπεδο κόμβο στην περιοχή του Μακροχωρίου, ενώ για την οριστική επιλογή του έπαιξε ρόλο το γεγονός ότι στην περιοχή (ΔΑΚ Μακροχωρίου)απ΄όπου και θα περάσει υπάρχουν πολλά δημόσια οικόπεδα, τα οποία θα μειώσουν σημαντικά το κόστος των απαλλοτριώσεων.
"Με την Βέροια δεν έχουμε τίποτε να χωρίσουμε, ενώ βγαίνει και διπλά ωφελημένη, αφού θα αποκτήσει και ανατολική είσοδο στο Μακροχώρι. Για την περιοχή της Μέσης καταλυτικό ρόλο έπαιξε η θέση της Εγνατίας ΑΕ, ενώ σύμφωνη ήταν η γνώμη της Αρχαιολογικής Υπηρεσίας, του Στρατού και των άλλων υπηρεσιών" είπε ο κ. δήμαρχος. "Μπαίνει το νερό στο αυλάκι πλέον, αφού τα δύσκολα γραφειοκρατικά ζητήματα τελείωσαν και τώρα χρειάζεται πολιτική βούληση και βοήθεια όλων, των βουλευτών και του συντοπίτη μας κ. Χρυσοχοϊδη, ώστε να ενταχθεί το έργο στο Σύμφωνο Εταιρικής Σχέσης( σ.σ νέο ΕΣΠΑ)" συνέχισε, χαρακτηρίζοντας ως το πιο αισιόδοξο νέο για τον δήμο του, μαζί με την έγκριση των περιβαλλοντικών όρων για την κατασκεύη του αιολικού πάρκου στο Βέρμιον, το οποίο θα είναι το μεγαλύτερο στα Βαλκάνια.
ΣΣΝ-Πατρίδα
Για το υφιστάμενο κομμάτι ΣΣΝ-Πατρίδα, μήκους 7,7 χιλιομέτρων, το οποίο καρκινοβατεί εδώ και χρόνια, ο κ. Καραμπατζός είπε ότι η επανέναρξη του θα ξεκινήσει στις αρχές Φεβρουαρίου, ενώ η εταιρεία που το ανέλαβε έδωσε έκπτωση της τάξης του 30% και από τα 31 εκ. ευρώ θα κοστίσει 20 εκατομμύρια, ενώ θα υλοποιηθεί ( ασφαλτοστρώσεις, ηλεκτροφωτισμός, στηθαία κ.α) μέσα στο 2015.
Κατασκευή του άξονα προς την πόλη της Νάουσας
Ταυτόχρονα με το κομμάτι ΣΣΝ-Πατρίδα θα κατασκευαστεί και ο άξονας που θα ενώσει την πόλη της Νάουσας με τον κάθετο και θα ξεκινάει από την γέφυρα των Μονοσπίτων και θα καταλήγει στο ύψος του Γηροκομείου, ώστε να συνδεθεί με το υφιστάμενο οδικό δίκτυο.
Το κομμάτι ΣΣΝ-Σκύδρα
Για το κομμάτι, μήκους 20 χιλιομέτρων, ΣΣΝ- Σκύδρας ο κ. Καραμπατζός τόνισε ότι ήδη έχει τελειώσει η μελέτη του και χρειάζεται να ξεκινήσουν οι διαδικασίες απαλλοτρίωσης και χρηματοδότησης του, μέσα από το ΣΕΣ( νέο ΕΣΠΑ).