Η ΔΕΗ μέσω εφαρμογής στο κινητό θέλει να βοηθήσει τους καταναλωτές να προλαβαίνουν τους φουσκωμένους λογαριασμούς, αλλά να εντοπίζεται έγκαιρα και η ρευματοκλοπή.
Τα προβλήματα με τους φουσκωμένους λογαριασμούς της ΔΕΗ συχνά συνδέονται με την καταμέτρηση του ρολογιού όταν αυτή δεν γίνεται έγκαιρα ή είναι λανθασμένη.
Με την εφαρμογή αυτή θα δίνεται η δυνατότητα σε πελάτες να στέλνουν την ένδειξη του μετρητή ώστε να «δικαιολογούν» ή να ενίστανται για το ποσό που καλούνται να καταβάλουν.
Χιλιάδες είναι οι περιπτώσεις καταναλωτών που ο «πέλεκυς» ήταν πολύ μεγαλύτερος από την πραγματική κατανάλωση ρεύματος. Και αυτό καθώς ο ΔΕΔΔΗΕ χρειαζόταν ακόμα και μήνες μέχρι να ελέγξει το ρολόι και έτσι ο «λογαριασμός έναντι» ήταν ιδιαίτερα τσιμπημένος.
Έτσι οι καταναλωτές μεταβαίνουν στα κατά τόπους καταστήματα της ΔΕΗ και διαμαρτύρονται γιατί είναι αναγκασμένοι να βάλουν το χέρι βαθιά στην τσέπη.
Η ΔΕΗ εκτιμά ότι όλα αυτά θα αλλάξουν και επιπροσθέτως θα αποτρέψει και πιθανές ρευματοκλοπές – δεδομένου ότι θα γίνεται αντιληπτή οποιαδήποτε παρέμβαση.