Μπορεί η αγορά να μην κινείται σύμφωνα με τις ανάγκες των εμπόρων, κατά τη διάρκεια της χρονιάς, ακόμα και των εκπτώσεων, κινείται όμως για τις ανάγκες του Αγίου Βαλεντίνου, σύμφωνα με στοιχεία έρευνας που αποτυπώνει την καταναλωτική δραστηριότητα στη γιορτή των ερωτευμένων.
Τα στοιχεία λένε ότι στην Ελλάδα οι συναλλαγές για την ημέρα αυτή, 14 Φεβρουαρίου, παρουσιάζουν άνοδο την τελευταία τριετία με αισθητή αύξηση στις κρατήσεις ταξιδιωτικών εισιτηρίων, ενώ στις κορυφαίες επιλογές των Ελλήνων παραμένει η έξοδος για φαγητό.
Αναρωτιέται κανείς, με όλον αυτόν τον παγκόσμιο τζίρο: Είναι μόνο ο Άγιος του Έρωτα, ο Βαλεντίνος, ή και ο Άγιος της Αγοράς;
Το τερπνόν μετά του ωφελίμου λοιπόν, για όλους και χρόνια πολλά!