Την Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2019, το τμήμα των «Γραμματέων Ανώτερων & Ανώτατων Στελεχών» του ΔΙΕΚ Βέροιας, συνεχίζοντας την υλοποίηση του εκπαιδευτικού του προγράμματος, πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη στον Υδροηλεκτρικό Σταθμό Σφηκιάς του Συγκροτήματος Αλιάκμονα, έπειτα από πρωτοβουλία των εκπαιδευτών τους Γιαννούση Πετρούλας και Μοσκοφίδη Αναστάσιου.
Πριν την επίσκεψη του τμήματος στον χώρο της γραμματείας του σταθμού και στο γραφείο προμηθειών, όπου οι σπουδαστές θα είχαν επαφή με θέματα συναφή με το αντικείμενο της ειδικότητάς τους, ξεναγήθηκαν από τον κ. Παπαγιαννόπουλο Ιωάννη στους χώρους του εργοστασίου και του φράγματος του σταθμού. Στην αίθουσα ελέγχου ενημερώθηκαν από τον κ. Δαρδακούλη Γεώργιο για τους χειρισμούς, τους ελέγχους και τις εργασίες που επιτελούνται μέσω της τράπεζας χειρισμών. Επίσης, ενημερώθηκαν για την λειτουργία του σταθμού και την χρησιμότητα των φραγμάτων στην αποθήκευση των υδατίνων πόρων, στην παροχή νερού προς ύδρευση και άρδευση του κάμπου της Ημαθίας και όχι μόνο.
Κατόπιν οι επισκέπτες μετέβησαν στον χώρο της γραμματείας του σταθμού και στο χώρο του γραφείου προμηθειών, όπου έγινε ανάλυση της διαδικασίας της προμήθειας των υλικών και των υπηρεσιών των αναγκών του σταθμού, τον τρόπο επικοινωνίας με τους προμηθευτές, την έκδοση και την καταχώρηση των τιμολογίων, την καταχώρηση και αρχειοθέτηση εγγράφων σε ηλεκτρονική και έντυπη μορφή. Έλαβαν γνώση του ηλεκτρονικού περιβάλλοντος εργασίας και προγράμματος της επιχείρησης, στο οποίο καταγράφονται όλες οι κινήσεις των διαδικασιών (καταχωρήσεις, λογιστικοποιήσεις κ.α.). Στη συνέχεια η συζήτηση εστιάστηκε στην έκδοση και διαχείριση χρεογράφων, όπως επιταγών και εγγυητικών επιστολών. Στο σημείο εκείνο τονίστηκε η σημασία και η σπουδαιότητα της γραμματειακής υποστήριξης στην ομαλή λειτουργία μιας επιχείρησης.
Το ΔΙΕΚ Βέροιας ευχαριστεί θερμά τους κυρίους Παπαγιαννόπουλο Ιωάννη και Δαρδακούρη Γεώργιο για την θερμή υποδοχή και την νέα αυτή εμπειρία που ήρθε να προστεθεί στην ήδη υπάρχουσα “δεξαμενή” των εμπειριών και των γνώσεων, τόσο των εκπαιδευόμενων, όσο και των εκπαιδευτών.