Μπορεί το Brexit να ταλαιπωρεί τη Μ. Βρετανία και τους πολίτες όχι μόνο της χώρας αλλά και άλλων ευρωπαϊκών χωρών, μεταξύ αυτών και η Ελλάδα, που ζουν και εργάζονται εκεί, όμως η διάθεση των βρετανών για ταξίδια και διακοπές, έχει μάλλον αυξηθεί. Και μάλιστα ιδιαίτερα αυξημένη είναι η προτίμησή τους στην Ελλάδα και δη στην Κεντρική Μακεδονία. Το συμπέρασμα προκύπτει από τα στοιχεία που έδωσε η Περιφέρεια, όπως αποτυπώθηκαν στην διεθνή έκθεση τουρισμού που έγινε αυτή την εβδομάδα στο Λονδίνο, με αισιόδοξα μηνύματα για την περιοχή μας από τις αφίξεις βρετανών τουριστών που αυξήθηκαν κατά 5% σε σχέση με πέρυσι και κοντεύουν να ξεπεράσουν ακόμα και τις αφίξεις Γερμανών επισκεπτών.
Ο στόχος της Π.Κ.Μ. όμως δεν είναι μόνο ο θερινός αλλά και ο χειμερινός τουρισμός, που αποτελεί ένα στοίχημα που πρέπει να κερδηθεί.
Η Κ. Μακεδονία διαθέτει υπέροχη φύση, ορεινά θέρετρα, ιστορία, πολιτισμό, γαστρονομία, εξαιρετική κρασί και παράδοση, διαδρομές αλλά και χιονοδρομικά κέντρα, που αν αξιολογηθούν και αναβαθμιστούν, έτσι όπως τους πρέπει, θα μπορούν να ενταχθούν επάξια στην τουριστική αγορά, για όλο το χρόνο και όλες τις εποχές.
Οι περισσότεροι Βρετανοί, αλλά και πολίτες άλλων ευρωπαϊκών χωρών δεν γνωρίζουν την χειμερινή Ελλάδα και την Κεντρική Μακεδονία ως προορισμό π.χ. Χριστουγέννων, εορτών ή Αποκριάς, από Δεκέμβριο μέχρι την Άνοιξη. Και εδώ είναι το στοίχημα! Ένα στοίχημα που αφορά τόσο την Περιφέρεια όσο και τους Δήμους των Νομών της Κεντρ. Μακεδονίας.
Τουρισμός, 365 μέρες τον χρόνο! Με κοινή στόχευση, μπορεί και να τα καταφέρουμε!