- Ο βουλευτής μετέφερε στην υφυπουργό και αιτήματα της ΕΛΜΕ Ημαθίας, κατόπιν συνάντησή του με το Δ.Σ. της Ένωσης
Με την υφυπουργό
Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Σοφία Ζαχαράκη συναντήθηκε ο βουλευτής Ημαθίας
Τάσος Μπαρτζώκας.
Η συνάντηση του
Τάσου Μπαρτζώκα με την Υφυπουργό έγινε κατόπιν της συνάντησης που είχε ο
βουλευτής με εκπροσώπους της ΕΛΜΕ Ημαθίας, οι οποίοι του έθεσαν μια σειρά
ζητημάτων, τα οποία και μετέφερε στην Υφυπουργό, μεταξύ άλλων θεμάτων.
Συγκεκριμένα, εκ
μέρους της ΕΛΜΕ Ημαθίας τέθηκαν τα παρακάτω θέματα και τα μετέφερε αρμοδίως ο
βουλευτής στην Υφυπουργό:
Κενά αναπληρωτών σε σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Ημαθία (55 στον αριθμό), καθώς και το άνισο καθεστώς εργασιακής σχέσης των αναπληρωτών έναντι των τακτικών δασκάλων, λειτουργία ολιγομελών τμημάτων στα ΕΠΑΛ και προσλήψεις εκπαιδευτικών για να λειτουργήσουν, ελλείψεις βιβλίων στα ΕΠΑΛ, επικείμενη πρόσληψη Εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Ειδικού Επιστημονικού και Βοηθητικού Προσωπικού στην Ειδική Αγωγή, ζητήματα ενισχυτικής διδασκαλίας, δυσπραγίες των Τμημάτων Ένταξης και ανάγκη γραμματειακής υποστήριξης των σχολικών μονάδων προκειμένου να μειωθεί ο διοικητικός όγκος γραφειοκρατίας.
Από τη συνάντηση
του Τάσου Μπαρτζώκα με την Σοφία Ζαχαράκη προέκυψαν τα εξής:
Τέλος Οκτωβρίου θα
ξεκινήσει η 3η φάση πρόσληψης αναπληρωτών, οπότε αρκετά μεγάλο μέρος των κενών
θα καλυφθεί. Η διαδικασία πρόσληψης των δασκάλων Ειδικής Αγωγής τελεί υπό
επίσπευση, γίνεται προσπάθεια για σωστή κατανομή του υπό πρόσληψη προσωπικού,
ενώ το ζήτημα των τμημάτων Ένταξης είναι στις άμεσες προτεραιότητες του
Υπουργείου, τα στελέχη του οποίου επιδιώκουν να διορθώσουν την άσχημη κατάσταση
που τους κληροδοτήθηκε. Επίσης, το μείζων θέμα με την εξασφάλιση των πιστώσεων
για τους μισθούς των εκπαιδευτικών είχε αίσια έκβαση, καθώς εξασφαλίστηκαν οι
πιστώσεις χάρη στις τάχιστες ενέργειες του Υπουργείου.
Επιπλέον, ο
Τάσος Μπαρτζώκας έθεσε το θέμα του κλειδώματος των πινάκων αναπληρωτών και
διοριστέων για 3 έτη με το νόμο Γαβρόγλου (σύμφωνα με αυτό το νόμο, οι
αξιολογικοί πίνακες κατάταξης για τους αναπληρωτές και διοριστέους
εκπαιδευτικούς παραμένει ως έχει για 3 χρόνια, με αποτέλεσμα να μην μπορεί κάποιος
να προσθέτει έξτρα προσόντα για να μοριοδοτείται επιπλέον) και επ’ αυτού η
Υφυπουργός σημείωσε ότι εξετάζεται η θέσπιση του διετούς κλειδώματος.
Τέλος, σχετικά
με τους Πολυτέκνους και στο πλαίσιο παροχής επιπλέον κινήτρων για την
αντιμετώπιση του δημογραφικού, εξετάζεται συνολικά από όλα τα Υπουργεία η
δυνατότητα επιπλέον μοριοδότησης τους, ενώ ξεκινά η ευρυζωνική σύνδεση στα
σχολεία της χώρας.
Με αφορμή τη συνάντησή του με την Υφυπουργό Παιδείας
και Θρησκευμάτων ο Τάσος Μπαρτζώκας σχολίασε:
«Είχα την χαρά
πρόσφατα να συναντήσω κλιμάκιο της ΕΛΜΕ Ημαθίας και να γίνω κοινωνός των
συγκεκριμένων προβλημάτων και θεμάτων που απασχολούν την Ημαθία. Με τα δικά
τους αιτήματα, αλλά και άλλα που αφορούν γενικότερα στην Εκπαίδευση,
συναντήθηκα με την καλή φίλη Υφυπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων Σοφία
Ζαχαράκη, με την οποία βάλαμε στην συζήτηση όλα τα θέματα των εκπαιδευτικών και
τα θέματα για οποία θεωρώ πως πρέπει να υπάρξει ιδιαίτερη προσοχή από το
Υπουργείο.
Το αποτέλεσμα
της συνάντησης ήταν ενθαρρυντικό, καθώς τις επόμενες μέρες θα υπάρξουν νέες
προσλήψεις για να καλυφθούν όσο το δυνατόν περισσότερα κενά, ενώ γίνεται ένας
αγώνας δρόμου και ταχύτητας ώστε να καταφέρουμε να ολοκληρωθεί αισίως η
πρόσληψη εκπαιδευτικών και ΕΕΠ – ΕΒΠ στην Ειδική Αγωγή μέχρι το τέλος του
έτους, όπως αντίστοιχα καταβλήθηκε μεγάλη προσπάθεια για να εξασφαλιστούν οι
πιστώσεις για τις πληρωμές των εκπαιδευτικών. Γενικότερα, υπάρχουν πολλά
ζητήματα που τρέχουν στο Υπουργείο για να λύσουν, λόγω των προβλημάτων που
κληροδοτήθηκαν.
Πέρα από τα
τρέχοντα προβλήματα, συζητήσαμε με την Υφυπουργό τις πρωτοβουλίες της
Κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας για την γενναία μοριοδότηση των πολυτέκνων, ως
επιπλέον κίνητρο αντιμετώπισης του δημογραφικού προβλήματος, καθώς και για την
ευρυζωνική σύνδεση των σχολείων της χώρας, ώστε να υπάρχει αλληλεπίδραση μεταξύ
των σχολικών μονάδων από κάθε γωνιά της χώρας.
Το θέμα της
Παιδείας είναι πολύ σοβαρό και κανείς δεν μπορεί να πει ότι μέσα σε 3 μήνες
μπορούν να λυθούν συσωρευμένα προβλήματα ετών. Ωστόσο, χάρη στην
αποφασιστικότητα και αποτελεσματικότητα της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας και
Θρησκευμάτων μπορούμε να ελπίζουμε σε σύντομες και οριστικές λύσεις».