Στο «περίμενε» βρίσκονται χιλιάδες επαγγελματίες, ενώ σημαντικά προβλήματα έχουν δημιουργηθεί και στη λειτουργία των σχολών οδήγησης με την παύση των εξετάσεων για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα, η οποία οδηγεί και σε απώλεια πολλών χρημάτων για τον κρατικό κορβανά.
Με το νομοσχέδιο που έφερε η κυβέρνηση επανέρχεται σε ισχύ το παλαιό σύστημα εξέτασης υποψηφίων οδηγών, ενώ συστήνεται επιτροπή, η οποία το αργότερο εντός εννέα μηνών θα συντάξει νέο, σύγχρονο και εφαρμόσιμο σύστημα σύμφωνα με τα πρότυπα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Επίσης καταργείται η υποχρεωτική επανεξέταση των οδηγών με ηλικία άνω των 74 ετών για να υπάρχει εναρμόνιση με ό,τι ισχύει σε σχεδόν όλα τα κράτη της Ευρωπαϊκής Ένωση και συγκροτούνται εκ νέου οι Δευτεροβάθμιες Ιατρικές Επιτροπές, που κατάργησε η προηγούμενη Κυβέρνηση προκειμένου να υπάρχει ουσιαστικότερος ιατρικός έλεγχος των ηλικιωμένων.
Ακόμα καταργείται η καθολική απαγόρευση κίνησης των ελαφρών και βαρέων τετράτροχων μοτοσικλετών (γουρούνες) που είναι εξοπλισμένες με κινητήρα έως 125 κυβικά εκατοστά, σε ασφαλτοστρωμένες οδούς και χώρους όπου εφαρμόζεται ο ΚΟΚ, δεδομένου ότι έχουν εγκριθεί και κυκλοφορούν σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία της ΕΕ. Κάθε δήμος ή περιφέρεια, στην περιοχή αρμοδιότητάς τους, έχουν δυνατότητα να θέτουν περιορισμούς στην κυκλοφορία των οχημάτων αυτών. Τέλος, θεσπίζονται ουσιαστικοί έλεγχοι για την καταπολέμηση των φαινομένων διαφθοράς στο σύστημα εξέτασης υποψηφίων οδηγών.