Έχουμε αναφερθεί και στο παρελθόν μέσα από την συγκεκριμένη στήλη για την σημασία της αριστείας και την ισοπεδωτική ομογενοποίηση των μαθητών.
Η αλλαγή που φέρνει η νέα κυβέρνηση στην επιλογή του σημαιοφόρου στο δημοτικό σχολείο, όχι με λοταρία, αλλά σύμφωνα με την επίδοση, βάζει μια βάση και δείχνει ότι ο κόπος και η προσπάθεια επιβραβεύονται. Ποιο άραγε ήταν το παράδειγμα για έναν μαθητή στα πρώτα μαθησιακά του βήματα, όταν ένα τυχερό χαρτάκι από μια κληρωτίδα θα έκρινε τον σημαιοφόρο;
Ποια τα κίνητρα για ένα παιδί του δημοτικού να προσπαθήσει περισσότερο, αφού η τύχη θα κρίνει και όχι η επίδοση; Και πόσο μεγάλη η απογοήτευση για τον μαθητή που μοχθεί και η μόνη ηθική ανταμοιβή που περιμένει είναι να κρατήσει το εθνικό σύμβολο εκπροσωπώντας το σχολείο του, αλλά ήταν άτυχος στην λοταρία;
Από εκεί θα ξεκινήσουμε να χτίζουμε την κοινωνία μας, αν θέλουμε να πάει μπροστά.
Αν φυσικά, όπως ανέφερε και στην συνέντευξή του ο Προϊστάμενος της α/βαθμιας κ. Διαμαντόπουλος η επίδοση συνδυαστεί με τις αρχές και την συμπεριφορά, τότε θα έχουμε τον ιδανικό συνδυασμό.