Οι δύο μεγάλες πολιτικές συγκεντρώσεις των υποψηφίων της Ν.Δ., Λάζαρου Τσαβδαρίδη και Τάσου Μπαρτζώκα είχαν και πρωτοτυπίες στο κομμάτι της επικοινωνιακής τους πολιτικής.
Στην εκδήλωση του Λάζαρου Τσαβδαρίδη στο ξενοδοχείο «Αιγές Μέλαθρον» υπήρχε και απόδοση της ομιλίας του στη νοηματική γλώσσα, ενώ παρατηρήσαμε μια διαφορετική, από τις συνηθισμένες, επικοινωνία και προβολή του προφίλ του, ως υποψήφιος, προς τους πολίτες κατά τη διάρκεια της προεκλογικής του εκστρατείας.
Στην εκδήλωση του Τάσου Μπαρτζώκα, μια ομάδα νέων, άντρες και γυναίκες, επικοινώνησαν το μήνυμα «ψηφίζω Τάσο», στα μπλε μπλουζάκια που φορούσαν με το σήμα της Ν.Δ. και τον πλαισίωσαν με τη φρεσκάδα της ηλικίας επάνω στη σκηνή του ΣΤΑΡ, όταν τελείωσε η ομιλία του, ενώ στην έξοδο υπήρχε ένας «μπουφές» με κανάτες και ποτήρια με κρύο νερό και λεμονάδες για να δροσίζεται ο κόσμος, από τη ζέστη λόγω των υψηλών θερμοκρασιών… Καιρός να αλλάζει σιγά-σιγά η πεπατημένη και ο ίδιος μπούσουλας προβολής και να βλέπουμε καινούργιες προτάσεις.
Καιρός, όμως, να αλλάζει και η άσκηση της πολιτικής στην ουσία της, με περισσότερο σεβασμό στους πολίτες, όταν αυτοί που εκλεγούν αναλάβουν την εξουσία.