Εξακολουθεί η πτωτική πορεία του τζίρου στην Αγορά και όσο ελκυστικά κι αν είναι τα προϊόντα, οι βιτρίνες και οι προσφορές, το καταναλωτικό κοινό σκέφτεται και υπολογίζει το κάθε ευρώ, πού θα το πρωτοδώσει… Λογαριασμοί, οικογενειακά βάρη, φόροι, εισφορές και ένα σωρό υποχρεώσεις, γονατίζουν τα νοικοκυριά πριν καλά-καλά τελειώσει ο μήνας…
Πώς να δουλέψει λοιπόν η Αγορά, όταν όλα είναι μετρημένα με την μεζούρα;
Τα στοιχεία από την αρχή της χρονιάς, καταγράφουν μία καταναλωτική κόπωση, η οποία παρατηρείται τόσο στον εμπορικό κόσμο όσο και στους καταναλωτές.
Είναι όμως μόνο κόπωση, ή κυρίως αδυναμία να ανταπεξέλθει, γενικότερα το αγοραστικό κοινό στις καθημερινές του υποχρεώσεις;
Η αποτίμηση της πασχαλινής κίνησης, αποκαρδιωτική φέτος, όχι μόνο για τη Βέροια και την Ημαθία αλλά Πανελλαδικά, με τζίρους μείον 4%-6% σε σχέση με πέρυσι.
Οι καταναλωτές περιορίστηκαν στα δώρα για παιδιά και βαφτισίμια (ένδυση-υπόδηση) και στα τρόφιμα, για το πασχαλινό τραπέζι.
Επομένως, το εκπτωτικό 15νθήμερο που ακολουθεί, έχει και μία προσδοκία «ανάστασης» για το λιανικό εμπόριο, έστω και μετά το Πάσχα!
Ας ελπίσουμε ότι ο Μάϊος θα έχει «βήμα ταχύ», για τους μικρομεσαίους επαγγελματίες, που εξακολουθούν μετά κόπων και βασάνων, να αποτελούν τη ραχοκοκαλιά της οικονομίας μας!