Με μια χιουμοριστική ατάκα και ένα «προκλητικό» σύνθημα «sorry, no beaches» (συγνώμη δεν έχουμε παραλίες) επιτίθεται ο Δήμος Νάουσας στην απουσία της πόλης από τους τουριστικούς χάρτες ως ελκυστικός προορισμός, όπως διαπίστωσε η δημοτική αρχή, σε μια πρόσφατη έρευνα.
Μιλώντας ο δήμαρχος Ν. Κουτσογιάννης στις «Πρωινές σημειώσεις» του ΑΚΟΥ 99.6 είπε: «Για εμάς είναι πολύ σημαντικό να κινηθούμε γύρω από ένα ενιαίο τουριστικό προϊόν, με τα πλεονεκτήματα της περιοχής μας, ώστε να εξασφαλίσουμε μακρά παραμονή επισκεπτών, κυρίως από το εξωτερικό, στη Νάουσα και στην Ημαθία γενικότερα. Η Ελλάδα είναι μια χώρα με πολλές παραλίες, γνωστή για την θάλασσα και τον ήλιο της. Η Νάουσα δεν έχει θάλασσα, κι αυτό το εκμεταλλεύεται θετικά, επικοινωνιακά, ζητώντας… συγνώμη, Το σύνθημα «sorry no beaches», δημιούργησε μια θετική αίσθηση, σε όλες τις παρουσιάσεις που κάναμε στο εξωτερικό και κάνει τον κόσμο να χαμογελάει και να αναρωτιέται τί είναι αυτό που έχουμε; Κι εμείς, εκεί ακριβώς απαντάμε: τι υπάρχει στη Νάουσα, παίρνουμε τη σκυτάλη και αναλύουμε τα πλεονεκτήματά μας» προσθέτει ο δήμαρχος.