Σε συνέχεια της χθεσινής θέσης που αναφερόταν στο νομικό πλαίσιο προστασίας των δανειοληπτών, έρχεται η σημερινή να επισημάνει την κατάσταση με τις εισπρακτικές εταιρίες.
Παρόλο που έγινε ένα «συμμάζεμα» και μπήκαν κάποια όρια, σε σχέση με το πλήρες χάος που επικρατούσε παλαιότερα, ωστόσο συνεχίζουμε να έχουμε συχνά κρούσματα αθέμιτων συμπεριφορών.
Συγκεκριμένα οι οργανώσεις καταναλωτών αναφέρουν σε ανακοίνωσή τους ότι καταγράφουν πλήθος καταγγελιών/διαμαρτυριών των καταναλωτών, αναφορικά με τις αθέμιτες και εκτός ορίων πιέσεις που δέχονται οι καταναλωτές από τις εισπρακτικές και δικηγορικές εταιρείες, οι οποίες τους καλούν να καταβάλουν ληξιπρόθεσμες οφειλές, προς τράπεζες, ΔΕΗ, εταιρείες κινητής τηλεφωνίας κτλ.
Η συχνότητα όχλησης υπερβαίνει κατά πολύ τα όρια του νόμου (αντί μια φορά ανά 2 ημέρες) καλούν καθημερινά και πάνω από 10 φορές τη μέρα, καλούν ακόμα κι αν ο οφειλέτης έχει ρυθμίσει την οφειλή του ή έχει καταθέσει αίτηση με τον νόμο Κατσέλη, ενώ ομιλούν με αγενή και προσβλητικό τρόπο, ασκούν έντονη ψυχολογική πίεση που συνοδεύεται συχνά από εκτόξευση απειλών και προσβλητικών χαρακτηρισμών.
Είναι ένα πρόβλημα που έχει έλθει στο φως της δημοσιότητας πολλές φορές, ωστόσο παραμένει.
Μέσα στα θέματα που συζητά η κυβέρνηση με τις τράπεζες, καλό θα ήταν να βάλει στο τραπέζι και τον έλεγχο των εισπρακτικών εταιριών που κάποιες φορές δείχνουν υπερβάλλοντα ζήλο.