-Πρόεδρος Εμπορικού Συλλόγου Βέροιας:
«Τα δεκαήμερα προσφορών αφαιρούντο κίνητρο
του καταναλωτή για αγορές στις εκπτώσεις»
Πριν δέκα ημέρες ξεκίνησαν οι θερινές εκπτώσεις και σύμφωνα με την ΕΣΕΕ, σε κεντρικές εμπορικές αγορές της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, το πρώτο δεκαήμερο οι καταναλωτές ήταν αρκετά επιφυλακτικοί και διστακτικοί.
Η κίνηση έως τώρα δείχνει αρκετά υποτονική και κινείται σε χαμηλά επίπεδα στην πλειοψηφία των Αγορών της χώρας.
Ακόμα και η πρώτη Κυριακή των εκπτώσεων, για τις επιχειρήσεις που άνοιξαν, ήταν μάλλον απογοητευτική, αφού δεν ξεπέρασε το τζίρο μιας απλής καθημερινής. Οι καταναλωτές, όπως εκτιμάει η Ελληνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου, κρατούν «μικρό καλάθι».
Παρόλα αυτά, ο κλάδος που δείχνει μία βελτίωση λόγω της εκπτωτικής περιόδου είναι η γυναικεία ένδυση και υπόδηση, ενώ η κίνηση στα εποχιακά είδη παραμένει σταθερή σε σχέση με την αντίστοιχη προηγούμενη περίοδο.
«Οι εκπτώσεις έχουν ακόμα πολύ δρόμο και τα επόμενα τέσσερα δεκαήμερα θα συνεχίσουμε να ελπίζουμε», δηλώνει ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ Βασίλης Κορκίδης.
«Μικρό καλάθι» αντίστοιχα φαίνεται να κρατούν και οι καταναλωτές στην πόλη της Βέροιας. Η πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Βέροιας, Αθηνά Τσιπουρίδου, μας δήλωσε ότι και στην αγορά της Βέροιας επικρατεί η ίδια «υποτονική» κατάσταση, με τους εμπόρους να περιμένουν περισσότερη κίνηση, σε σχέση με τις μεγάλες εκπτώσεις που υπάρχουν στα μαγαζιά. «Σ’ αυτό ίσως φταίει και το ότι υπάρχουν προσφορές όλο τον χρόνο κι έτσι ο καταναλωτής δεν βρίσκει κίνητρο για αγορές, δεδομένου και του δεκαήμερου εκπτώσεων που προηγήθηκε», προσθέτει η κα Τσιπουρίδου.