Κυριολεκτικά πάνω στους υπολογιστές έμειναν για τρία μερόνυχτα οι μηχανικοί, κυρίως, οι οποίοι επωμίστηκαι στο φετινό «εξοικονομώ κατ’ οίκον» όλη την ευθύνη για το φόρτο εργασίας ακόμα και στο πρακτικό μέρος.
Τα προβλήματα του συστήματος έκαναν πάλι το θαύμα τους, αφού ένα ελάχιστο λάθος, σε ένα στοιχείο, ή αριθμό, μπορούσε να σου κοστίσει την αίτηση, χωρίς, μάλιστα, δυνατότητα επέμβασης ή επεξεργασίας. Παράλληλα εντοπίστηκε και τεχνική ανεπάρκεια του συστήματος, αφού η πλατφόρμα έκλεινε πολύ συχνά διότι δεν άντεχε την υπερφόρτωση από τους χρήστες. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα τις διαρκείς αναβολές της λειτουργίας του κατά τη διάρκεια της ημέρας.
Οπότε, ο μόνος τρόπος, ήταν να καραδοκούν πάνω στους υπολογιστές οι επαγγελματίες για να μπορέσουν να πατήσουν το πλήκτρο άμεσα, καθότι το κριτήριο των αιτήσεων ήταν ο χρόνος. Περνούσε δηλαδή, η πιο γρήγορη αίτηση.
Ελπίζουμε όλα αυτά, που σίγουρα θα βρίσκονται σε γνώση του Υπουργείου να δρομολογηθούν προς την επίλυσή τους όσο γίνεται πιο σύντομα, πριν περάσουν τα… πρόθυρα της νευρικής κρίσης, οι εμπλεκόμενοι επαγγελματίες αλλά και οι πολίτες που συμπάσχουν και αγωνιούν μέχρι να βεβαιωθούν ότι έγινε δεκτή η αίτησή τους.