Με ένα απόλυτα προσηλωμένο στους στόχους πρόγραμμα φιλοξενίας, οργανωμένο σε κάθε λεπτομέρειά του, υποδέχθηκαν τους συμμετέχοντες, εκπαιδευτικούς και μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Κουλούρας καθώς και τους υπόλοιπους εταίρους, η Ισπανική ομάδα Erasmus+ και το σχολείο “ Colegio Santo Angel de la Guarda” στη Μαδρίτη, από τις 25 Φεβρουαρίου έως τις 2 Μαρτίου 2018.
Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του «Erasmus+» με τίτλο «Money Matters» που υλοποιείται με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης υπό την ομπρέλα του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών (Ι.Κ.Υ.).
Μαθητές και εκπαιδευτικοί είχαν τη δυνατότητα να συμμετέχουν σε πλήθος εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων (παρουσιάσεις σχολείων, νομισματικής ιστορίας χωρών, γνωριμία με τα τεχνικά χαρακτηριστικά των ευρώ, παρακολούθηση-διδασκαλία Φλαμένκο, δημιουργία νομισμάτων ευρώ για την Πολωνία και Ρουμανία,- που δεν έχουν, με βάση ιστορικά πρόσωπα και γεγονότα, τρισδιάστατες δημιουργίες και εκτυπώσεις …) καθώς και σε εκπαιδευτικές επισκέψεις τόσο σε σχέση με το αντικείμενο του προγράμματος (Real Casa de la Moneda στη Μαδρίτη και στη Σεγκόβια, ) αλλά και τουριστικού-πολιτιστικού ενδιαφέροντος (ξενάγηση στο ιστορικό κέντρο της Μαδρίτης, στο «Museo del Prado», στο «Museo Reina Sofía», στην «La plaza de toros de Las Ventas» …).
Αξίζει να τονιστεί ότι κατά τη διάρκεια τέτοιων συναντήσεων οι συμμετέχοντες έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν καινούριους τόπους, διαφορετικά εκπαιδευτικά συστήματα άλλων χωρών, να αναπτύξουν εκπαιδευτικές δεξιότητες, να συμβιώσουν με ευρωπαίους συνομήλικους τους με παρόμοια ενδιαφέροντα, ανησυχίες, όνειρα και προσδοκίες, να εμπλακούν στην καθημερινότητα ευρωπαίων πολιτών, να αποκτήσουν εμπειρίες και βιώματα που ανοίγουν τον πνευματικό και κοινωνικό ορίζοντα, που τους καθιστούν πολίτες με γνώση, εμπειρίες και άποψη.
Το Δημοτικό Σχολείο Κουλούρας, εδώ και αρκετά χρόνια και με πολλές συμμετοχές σε ευρωπαϊκά προγράμματα (Comenius, Erasmus+, E-twinning), σταθερά προσηλωμένο προς αυτές τις προτεραιότητες και κατευθύνσεις, παλεύει καθημερινά, ώστε να ανταποκρίνεται στις μεγάλες απαιτήσεις της συμμετοχής σε τέτοια προγράμματα.