Την 3η ενημερωτική συνάντηση στην Επισκοπή διοργάνωσε την Τετάρτη 29 Νοεμβρίου το Εθελοντικό Εκπαιδευτικό Δίκτυο Υποστήριξης μαθητών-τριών δήμου Νάουσας, συνεχίζοντας τις δράσεις του με σκοπό τη δημιουργία δικτύου συνεργασίας, ανοιχτής επικοινωνίας και αλληλοεπίδρασης με τους γονείς & κηδεμόνες των μαθητών/τριών όλων των σχολείων. Η εκδήλωση έγινε παρουσία του αντιδημάρχου κ. Δάγγα, του προέδρου της Τοπικής Κοινότητας κ. Ορδουλίδη και του διευθυντή του δημοτικού σχολείου κ. Παυλίδη.
Το κοινό, που απαρτιζόταν κυρίως από γονείς παιδιών τα οποία αντιμετωπίζουν δυσκολίες στη φοίτησή τους σε σχολεία γενικής εκπαίδευσης, βρήκε πολύ ενδιαφέρουσες και χρήσιμες τις παροχές του Δικτύου και συμμετείχε ενεργά στη συζήτηση, δηλώνοντας την ανάγκη για στήριξη της οικογένειας σε όλα τα επίπεδα.
Το κεντρικό μήνυμα της συνάντησης ήταν η συλλογική προσπάθεια και ευθύνη για ένα Ευτυχισμένο και Αυτόνομο Παιδί.
Το Εθελοντικό Εκπαιδευτικό Δίκτυο πραγματοποιεί την επόμενη ενημέρωση στο Ροδοχώρι, την Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου στις 4μμ στο δημοτικό σχολείο.
Για οποιαδήποτε πληροφορία, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο 2332028151.
Βιωματική παρέμβαση
Σήμερα 4 Δεκεμβρίου και στο πλαίσιο του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Ατόμων με Αναπηρία, το ΕΕΕΕΚ Νάουσας δέχθηκε επίσκεψη από ομάδα μαθητών του 3ου Γυμνασίου (φωτογραφία). Κατά τη διάρκεια της εν λόγω επίσκεψης, έλαβε χώρα βιωματική παρέμβαση με τίτλο «Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι». Εν συντομία, οι συστάσεις έγιναν με λεκτικό και μη τρόπο, ώστε να ενεργοποιηθούν οι μαθητές. Στη συνέχεια και έπειτα από τον διαχωρισμό τους σε υποομάδες, παράχθηκαν 4 αυτοσχέδιες ιστορίες, που στηρίχθηκαν σε τυχαίες λέξεις των μαθητών (2 λέξεις ανά μαθητή).
Από τις ιστορίες αυτές προέκυψαν σημαντικά διδάγματα, τα οποία συνοψίζονται ως εξής:
1. Όλα τα πράγματα πρέπει να γίνονται με τη σειρά και
2. Να εμπλουτίζονται από διαφορετικές σκέψεις.
3. Έτσι, ακόμη και η πιο συνηθισμένη μέρα μπορεί με τη δύναμη της φαντασίας να καταστεί εντελώς ξεχωριστή.
4. Συμπληρώνοντας το 1ο δίδαγμα, είναι ωφέλιμο να απολαμβάνουμε το παρόν, χωρίς βιασύνη και φόβο για το μέλλον.
Όλα τα παραπάνω προέκυψαν από την αυθόρμητη ανταλλαγή ιδεών και τη συνεργασία όλων των μαθητών, με παράλληλη αποφυγή οποιασδήποτε εκπαιδευτικής καθοδήγησης. Μάλιστα, εξαιτίας της θετικής εντύπωσης που αποκόμισαν οι μαθητές προέκυψε η επιθυμία επανάληψης τέτοιου είδους συναντήσεων στο μέλλον και η περαιτέρω συνεργασία των δύο σχολείων.