Αλλαγές στα όρια ταχυτήτων στους αυτοκινητόδρομους (ΠΑΘΕ, Εγνατία, Ιόνια οδός κ.ά.) από τα 120 χιλιόμετρα την ώρα στα 150 εξετάζουν στο αρμόδιο υπουργείο. Την ίδια στιγμή που κανείς δεν γνωρίζει ποιοι και πότε ελέγχουν αυτά τα θεσμοθετημένα όρια, τουλάχιστον στους αυτοκινητόδρομους, με τις υπάρχουσες υποδομές σε αχρησία και το προσωπικό της Τροχαίας ελλιπές.
Η δική μας εμπειρία στην Ημαθία από το τμήμα π.χ. Βέροια-Κλειδί της Εγνατίας, είναι φυσικά τα ραντάρ που μετά βαΐων και κλάδων τοποθετήθηκαν προ ετών για να βελτιώσουν την κυκλοφορία, ωστόσο εδώ και χρόνια εντοπίζονται προβλήματα στη λειτουργία τους (βλάβες, καταστροφές κ.ά.).
Το κράτος νομοθετεί με βάση τα νέα δεδομένα, ωστόσο ταυτόχρονα λόγω της κακής οικονομικής συγκυρίας δεν είναι ικανό να επενδύσει ούτε σε υποδομές ούτε σε προσλήψεις προσωπικού. Ακόμη και η εισπρακτικότητα των όποιων νέων μέτρων ελέγχεται, αφού ουκ αν λάβει παρά του μη έχοντος.
Παράλληλα λοιπόν με τη νομοθέτηση νέων ορίων ταχύτητας, καλό είναι η Πολιτεία να φροντίζει π.χ. για την πιστοποίηση και λειτουργία των καμερών (ραντάρ) που πληρώθηκαν από τους Έλληνες φορολογούμενους. Ως τότε η ταχύτητα στους αυτοκινητόδρομους θα είναι χωρίς έλεγχο και χωρίς όριο, όπως ακριβώς και σήμερα. Διαφορετικά, μόνο οι πινακίδες θα αλλάξουν.