Το τέλος των συναλλαγών στις υπηρεσίες του υπουργείου Μεταφορών για διαδικασίες που αφορούν άδειες κυκλοφορίας, καθώς και πινακίδες κυκλοφορίας, βάζει το νομοσχέδιο που δόθηκε στην δημοσιότητα
Η κατάθεση μαζικά ή ατομικά αιτήσεων στις υπηρεσίες μεταφορών και επικοινωνιών των Περιφερειών όλης της χώρας για θέματα εκδόσεως, χορηγήσεως, επανέκδοσης και ανανεώσεως αδειών κυκλοφορίας καθώς και για χορήγηση ή αντικατάσταση κρατικών πινακίδων οχημάτων πραγματοποιείται αποκλειστικά είτε μέσω ταχυδρομικών υπηρεσιών (συστημένη επιστολή ή ταχυμεταφορά) είτε μέσω Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) και δεν επιτρέπεται η αυτοπρόσωπη προσέλευση των πολιτών στις υπηρεσίες αυτές.
Αυτό θα επιτευχθεί με νέο ηλεκτρονικό σύστημα που δημιουργείται για την διεκπεραίωση όλων των διαδικασιών για θέματα εκδόσεως, χορηγήσεως, επανέκδοσης και ανανεώσεως αδειών κυκλοφορίας καθώς και για χορήγηση ή αντικατάσταση κρατικών πινακίδων οχημάτων, οι οποίες πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω αυτού.
Με απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών θα καθορίζονται οι διαδικασίες, οι κατηγορίες των οχημάτων που εμπίπτουν στη διάταξη αυτή, οι εξαιρέσεις ομάδων ενδιαφερομένων, οι όροι, οι προϋποθέσεις, οι λεπτομέρειες εφαρμογής της παρούσας, η προθεσμία διεκπεραίωσης των αιτήσεων καθώς και κάθε άλλο σχετικό θέμα. Από την ημερομηνία θέσης σε ισχύ της κοινής απόφασης του άρθρου αυτού καταργείται κάθε άλλη αντίθετη προς τις διατάξεις του άρθρου αυτού διάταξη.
Στο παραπάνω ηλεκτρονικό σύστημα έχουν πρόσβαση και τα ΚΕΠ για διευκόλυνση των ευαίσθητων κοινωνικών ομάδων. Η διεκπεραίωση των διαδικασιών μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος ενεργοποιείται με έκδοση Απόφασης του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, με την οποία εκκινεί η λειτουργία του ηλεκτρονικού συστήματος.