Ο Διαδριατικός Αγωγός Φυσικού Αερίου (TAP AG) ανακοινώνει ότι η κατασκευή του αγωγού στην Ελλάδα, τη μεγαλύτερη γεωγραφική περιοχή που καλύπτει το έργο, προχωρά βάσει χρονοδιαγράμματος. Δέκα μήνες μετά την τελετή εγκαινίων για την έναρξη των εργασιών, τον Μάιο του 2016, η κατασκευή έχει προχωρήσει σημαντικά στις δύο από τις τρεις Περιφέρειες της Βόρειας Ελλάδας που θα διασχίσει ο αγωγός: την Ανατολική Μακεδονία-Θράκη και την Κεντρική Μακεδονία.
Στα τέλη Μαρτίου, από το σύνολο των περίπου 550 χλμ. αγωγού που θα κατασκευαστούν σε ελληνικό έδαφος, οι ανάδοχοι εργολήπτες του ΤΑΡ έχουν ήδη:
- παραλάβει το 66% των 32.000 σωληναγωγών συνολικά που θα χρησιμοποιηθούν στην κατασκευή του ελληνικού τμήματος του αγωγού
- καθαρίσει και διαμορφώσει 260 χλμ. της όδευσης του αγωγού (Ζώνη Εργασίας)∙
- ενώσει 217 χλμ. αγωγού
- συγκολλήσει 184 χλμ. αγωγού.
Ταυτόχρονα
- 154 χλμ. τάφρου έχουν διανοιχθεί
- σε 119 χλμ. ο αγωγός έχει τοποθετηθεί εντός της τάφρου
- σε 97 χλμ. ο αγωγός έχει καλυφθεί με χώμα
- 18 χλμ. γης βρίσκονται στη φάση αποκατάστασης
Αναφερόμενος στην έγκαιρη πρόοδο της κατασκευής ο Διευθυντής του TAP για την Ελλάδα, Rikard Scoufias, δήλωσε: «Θα ήθελα να συγχαρώ τις αναδόχους εταιρείες για την αποτελεσματικότητα και την ποιότητα της δουλειάς τους, και να ευχαριστήσω τις τοπικές κοινότητες και τις αρμόδιες αρχές για τη συνεργασία τους».