Με την παρουσίαση 14 προφορικών εισηγήσεων και 11 αναρτημένων ανακοινώσεων ολοκληρώθηκε το 1ο Παιδαγωγικό Συνέδριο Ημαθίας της Δ/νση Α/θμιας Εκπαίδευσης. Οι νέες τεχνολογίες, η ειδική αγωγή, η συνεκπαίδευση, τα ανθρώπινα δικαιώματα, η τέχνη και ο πολιτισμός στην Εκπαίδευση, οι εναλλακτικές διδακτικές προσεγγίσεις, οι πρακτικές ομαλής μετάβασης στο Γυμνάσιο και η διδακτική του παραμυθιού στο νηπιαγωγείο, ήταν μερικές από τις θεματικές πάνω στις οποίες οι εισηγητές παρουσίασαν τις καινοτόμες προτάσεις τους. Μέσα από τις τεκμηριωμένες εισηγήσεις καταδείχθηκε πως η ελπίδα στην Εκπαίδευση είναι οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί, ενώ η τόλμη τους να αναζητούν τη νέα οπτική στη διδασκαλία απέδειξε πως η μάθηση μπορεί και πρέπει να γίνει μια ευχάριστη και αποτελεσματική διαδικασία αγωγής και μόρφωσης.
Η επιτυχία της διοργάνωσης του Συνεδρίου ξεπέρασε κάθε προσδοκία, και ως προς τη συμμετοχή συνέδρων, αλλά και ως προς την ουσία, δηλαδή την παραγωγή εκπαίδευσης μέσα από πρακτικές εφαρμογές. Με εκπαιδευτικούς να εκπαιδεύουν εκπαιδευτικούς μέσα από τις επιστημονικές τους εμπειρίες και κατακτήσεις τόσων ετών στον χώρο.
Μακάρι το Παιδαγωγικό Συνέδριο της Ημαθίας να γίνει θεσμός και ένα μόνιμο βήμα ανάδειξης της εκπαιδευτικής εμπειρίας και έρευνας, στην προσπάθεια αναβάθμισης της ποιότητας της Εκπαίδευσης, αλλά και ανάτασης τελικά της Παιδείας στον τόπο μας, συνθήκη που τόσο πολύ χρειαζόμαστε αυτούς τους δύσκολους καιρούς αμφισβήτησης και έκπτωσης των πάντων.