Τέσσερα τμήματα έχει ο κάθετος άξονας Βέροιας-Σκύδρας, με ολοκληρωμένο πλέον το ένα από αυτά: το Πατρίδα-Μονόσπιτα. Τα δύο μεγάλα τμήματα φυσικά είναι το Πατρίδα-Εγνατία (βρίσκεται σε φάση μελέτης) και το Μονόσπιτα-Σκύδρα (έχει ολοκληρωμένη μελέτη και βρίσκεται σε αναζήτηση χρηματοδότησης).
Μικρότερο αλλά εξίσου σημαντικό είναι το τμήμα από τον κόμβο στα Μονόσπιτα προς τον υπάρχοντα δρόμο Σ.Σ. Νάουσας-Νάουσα. Το κομμάτι αυτό έχει ολοκληρωμένη μελέτη και αναζητεί χρηματοδότηση, ίσως μάλιστα με μεγαλύτερες ελπίδες από τα άλλα δύο λόγω του μικρότερου προϋπολογισμού του (2 με 3 εκατ. ευρώ με βάση τους ειδικούς). Σύμφωνα με τη μελέτη, η νέα χάραξη του δρόμου από τη γέφυρα των Μονοσπίτων βγαίνει με υπέργειο κόμβο (γέφυρα) επάνω από τις σιδηροδρομικές γραμμές και τον παλιό άξονα και 'κουμπώνει' στον δρόμο Σ.Σ. Νάουσας-Νάουσα περίπου 100 μέτρα πιο πάνω από τη σημερινή στροφή προς Βαφειάδη.