“Γκάζι” με το ξεκίνημα της νέας τουριστικής χρονιάς πατάει το ελληνικό τουριστικό προϊόν, καθώς όπως τονίζει ο μεγαλύτερος διεθνής διοργανωτής ταξιδίων TUI, η «Ελλάδα ως προορισμός θα είναι η τάση της φετινής χρονιάς».
Ήδη στην πρώτη μεγάλη τουριστική έκθεση του έτους στην Γερμανία, την CMT στη Στουτγάρδη, σχηματοποιούνται οι πρώτες τάσεις στον κλάδο του Τουρισμού για την καλοκαιρινή σεζόν 2017, η Ελλάδα ήδη πετυχαίνει μία αύξηση 41% στις κρατήσεις της.
Μάλιστα η Ελλάδα εμφανίζεται ως ο πλέον ευνοημένος προορισμός στο ξεκίνημα της σεζόν, συνεχίζοντας τις καλές επιδόσεις του περασμένου καλοκαιριού. Μετά από πολλά έτη, η Ελλάδα κατάφερε, ξεπερνώντας την Τουρκία, να κατακτήσει και πάλι τη δεύτερη θέση μετά την Ισπανία, λόγω αυξημένης ζήτησης, τονίζει η TUI.
Ήδη στην τρέχουσα περίοδο, αρχές της περιόδου αιχμής για κρατήσεις (Ιανουάριο και Φεβρουάριο), η ζήτηση για ταξίδια που καταγράφουν οι κορυφαίοι διοργανωτές ταξιδιών της Γερμανίας, σημειώνει σημαντική αύξηση συγκριτικά με πέρυσι. «Αυτή τη στιγμή διαπιστώνουμε μία σημαντική ανάκαμψη. Πολλοί Γερμανοί, που το περασμένο έτος δεν έκαναν διακοπές, πραγματοποιούν φέτος τις κρατήσεις για το ταξίδι τους ιδιαίτερα νωρίς», εξηγεί ο κ. Sebastian Ebel, πρόεδρος της TUI Γερμανίας».
Σύμφωνα με τις μέχρι σήμερα ενδείξεις, από το θετικό ξεκίνημα της σεζόν, ωφελούνται ιδιαίτερα οι κλασσικοί προορισμοί γύρω από τη Μεσόγειο, με την Ελλάδα να κρατά τα πρωτεία, υπογραμμίζει η TUI.
Για την καλοκαιρινή σεζόν 2017, η TUI προσφέρει στους παραθεριστές που επιλέγουν την Ελλάδα για τις διακοπές τους, μία σημαντικά διευρυμένη γκάμα επιλογών. Στα δημοφιλή νησιά της Κρήτης, της Ρόδου και της Κω, η προσφορά διευρύνθηκε κατά περίπου 40%. Επίσης, ανακοινώθηκε η έναρξη νέων απευθείας πτήσεων προς την Κω από το Ανόβερο, τη Νυρεμβέργη, τη Στουτγάρδη και τη Βασιλεία, καθώς και από το αεροδρόμιο Schönefeld του Βερολίνου προς την Κρήτη και τη Ρόδο.