Επιτυχημένη θεωρεί την πρώτη απόπειρα της Black Friday ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ Βασίλης Κορκίδης, δεδομένου ότι υιοθετήθηκε από την ίδια την αγορά, αφού οι καταναλωτές έδωσαν την απάντηση με τη συμμετοχή τους. Ο κ. Κορκίδης δηλώνει επίσης οι καταναλωτές ήταν πιο ενημερωμένοι και προετοιμασμένοι από πολλούς καταστηματάρχες. "Η προσπάθεια προσέλκυσης των καταναλωτών είτε για να δουν, είτε για να αγοράσουν είχε εντυπωσιακά αποτελέσματα για τα εμπορικά καταστήματα που συμμετείχαν στην πρωτοβουλία της Black Friday, είτε με διαφήμιση προσφορών στα ΜΜΕ, είτε με έκπτωση επί του ταμείου. Το γεγονός ότι τονώθηκε η εμπορική κίνηση και ωφελήθηκαν οι καταναλωτές, από μόνο του οδηγεί την ΕΣΕΕ σε συνεργασία με τους εμπορικούς συλλόγους, να το οργανώσει του χρόνου έγκαιρα και πανελλαδικά, στη βάση από όλους για όλους" αναφέρει ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ.
Σημειώνουμε ότι η ΕΣΕΕ θέλοντας να διερευνήσει την πρώτη απόπειρα της Black Friday στις κατά τόπους εμπορικές αγορές αλλά και να εξετάσει το αν τελικά υιοθετήθηκε από την αγορά, συγκέντρωσε τη γνώμη των εκπροσώπων των Εμπορικών Συλλόγων, πραγματοποιώντας ποιοτική έρευνα σε κεντρικές πόλεις της χώρας στο εκτενές δίκτυο συλλόγων-μελών της.