Εγκαινιάζεται την Κυριακή 20 Νοεμβρίου στις 7.00 μ.μ., στο φουαγιέ της Αντωνιάδειας Στέγης Γραμμάτων και Τεχνών (Αντ. Αντωνιάδη 19) της Βέροιας, μία άκρως πρωτότυπη ομαδική έκθεση φωτογραφίας και λογοτεχνικών κειμένων
Η Φωτογραφική Ομάδα Βέροιας «Αντίθεσις» σε συνεργασία με την ΚΕΠΑ Δήμου Βέροιας συναντούν έναν δυναμικό φορέα της σύγχρονης Ελληνικής φωτογραφικής σκηνής, το Φωτογραφικό Κέντρο Θεσσαλονίκης, σε μία έκθεση έχει τίτλο: «Δρόμοι: Δρόμοι της ζωής – Δρόμοι που φεύγουν». Είναι μία ανοικτή και πρωτότυπη έκθεση, και για το υλικό που διαπραγματεύεται, και για το πως ενώθηκαν και συμμετέχουν σε αυτή λογοτέχνες και φωτογράφοι, και για την φόρμα παρουσίασής της.. Η έκθεση «Δρόμοι: Δρόμοι της ζωής –Δρόμοι που φεύγουν» είναι πρωτότυπη και μοναδική και για έναν άλλον λόγο. Ξεκίνησε από τη Θεσσαλονίκη, αλλά ταξιδεύει ανανεούμενη από τόπο σε τόπο, και σε κάθε της νέο σταθμό εμπλουτίζεται με νέο υλικό, υλικό από το φωτογραφικό δυναμικό της περιοχής που την προσκάλεσε. Οι φωτογραφίες από τους φωτογράφους της περιοχής που προστίθενται, είναι της αυτής λογικής παρουσίασης με όλες τις προηγούμενες και έτσι ο θεατής του επόμενου σταθμού είναι αδύνατον να καταλάβει ποια εικόνα βρίσκεται στην έκθεση από την αρχή και ποια μόλις προσετέθη.
Ένα πρόσθετο θέμα που ξεκαθαρίζει με τον τρόπο της η έκθεση, είναι αυτό της ιδιαιτερότητας της καλλιτεχνικής γραφής, το απεριόριστο των δυνατοτήτων έκφρασης επάνω στο οποιοδήποτε φωτογραφικό ή όχι αντικείμενο. Αν και ο κάθε δημιουργός διαπραγματεύεται το ίδιο με όλους θέμα, τον δρόμο, (μέχρι στιγμής συμμετέχουν 56 δημιουργοί), βλέπουμε πως ούτε ένας δεν μας μιλά με τον ίδιο τρόπο και για το ίδιο θέμα. Η έκθεση καταδεικνύει όχι μόνο το πόσο διαφέρει, και ο τρόπος οπτικής ή φιλοσοφικής προσέγγισης του κοινού θέματος από τον καθένα, αλλά και πόσο διαφέρει ο τρόπος με τον όποιο αποδίδουν φωτογραφικά αυτή την προσέγγιση. Αποτέλεσμα; Ο κάθε νέος σταθμός να εμπλουτίζει την έκθεση, να την κάνει πιο πολύπλοκη, πιο σύνθετη.
Η έκθεση «Δρόμοι: Δρόμοι της ζωής –Δρόμοι που φεύγουν» είναι μία εγκατάσταση, όπου λογοτεχνία, ποίηση και δημιουργική καλλιτεχνική φωτογραφία, συστρατεύονται, διεκδικώντας να βάλουν το θεατή τους, μέσω της ανάγνωσης και θέασης λέξεων και εικόνων, σε ένα περιβάλλον περισυλλογής για την έννοια δρόμος.
Ανάμεσα στα φωτογραφικά έργα βρίσκονται και τα λογοτεχνικά, τα έργα των συγγραφέων, τυπωμένα το ίδιο μεγάλα σα φωτογραφίες, να συμπληρώνουν το πάζλ και να δίνουν μία ξεχωριστή φόρμα στην έκθεση.
Στην έκθεση συμμετέχουν οι:
Στην έκθεση συμμετέχουν οι: Μάνος Αναστασιάδης, Γιάννης Γιαννάς, Μίλτον Λουίζ, Μιχάλης Βομβύλας, Αλέξανδρος Λουιζίδης, Άγις Παπαθανασίου, Αθηνά Παπαδάκη, Αργύρης Λιαπόπουλος, Βαγγέλης Αυδίκος, Βασίλης Καρκατσέλης, Γεωργία Κουρκουνάκη, Γιάννης Παπαδόπουλος, Γιάννης Χολογκούνης, Γιώργος Καμπάνης, Γιώργος Α. Παναγιώτου, Δημήτρης Γκιώνης, Δημήτρης Κουματζιάς, Δημήτρης Προκοπίου, Ευθύμης Μουρατίδης, Θανάσης Μπαξόπουλος, Θανάσης Ράπτης, Θανάσης Χειμωνάς, Καίτη Παπαναούμ, Κάρολος Τσίζεκ, Κυριάκος Χαραμπίδης, Κώστας Ακρίβος, Κώστας Λούστας, Κώστας Κωσταβάρας, Κωστής Τζερμιάς, Κώστας Κίτσος, Λάμπρος Φάτσης, Μάγδα Τσιρογιάννη, Μάνος Κοντολέων, Μαρία Λαγδού, Μαρίνα Βαρουτά, Μαρίνη Σκλήρη, Μάριος Εμμανουηλίδης, Μενέλαος Μελετζής, Μίλτος Φραγκόπουλος, Μιχαήλ Μήτρας, Νάκης Σκορδίλης, Νέλλη Ανδρικοπούλου, Νένη Ευθυμιάδη, Νίκη Αναστασέα, Νίκος Λεβέντης, Νίκος Χουρδάκης, Νίκος Παιζάνης, Ντίνος Σιώτης, Πάτρα Βασιλείου, Πέτρος Κοτζαμπάσης, Σάκης Σερέφας, Χάρης Πλουμίδης, Χριστινα Παπαφράγκου, Αναστασία Βασιλειάδου, Αχιλλέας Τρανουλίδης, ο Μιχάλης Τοανόγλου, Θάνος Αρβανίτης, Έλεν Καλογερά, Στέφανος Μαμμίδης, η Μάρω Αναγνωστοπούλου, Γιάννης Γιαννέκας και η Μαρίνα Ορφανίδου.
Η έκθεση, είναι μία παραγωγή του Φωτογραφικού Κέντρο Θεσσαλονίκης, και κατά το πρόσφατο παρελθόν, έχει παρουσιασθεί στο παλαιό Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης - Γενί Τζαμί, στην Πινακοθήκη Κυκλάδων, στην Ερμούπολη της Σύρου, στις Πηγές Καλλιθέας στη Ρόδο, στην Αίθουσα Εκθέσεων του Πολιτιστικού Κέντρου Δήμου Λευκάδας. και στο Lobby του ξενοδοχείου Messina Mare στο Καλό Νερό Κυπαρισσίας.
Διάρκεια έκθεσης έως τις 5 Δεκεμβρίου 2016.