Του Ιωάννη Ιασ. Βελέντζα, Διπλ. Ηλεκτρολόγου Μηχανικού
Φίλοι μου, καλή σας μέρα,
σας παρουσίασα την προηγούμενη εβδομάδα την δημόσια υπηρεσία του αστυνόμου σαίνη, η οποία όμως για να βγει στο κουρμπέτι και να κυνηγά τους «κακούς», τα στρέμματα δηλαδή, πρέπει πρώτα να τα επι-κηρύξει και στη συνέχεια θα προχωρήσει στην σύλληψή τους!
Έτσι θα υπάρχουν στην διάθεση της υπηρεσίας, πολλές ροδακινιές και κερασιές και μπορεί να ελπίζει η μεγαλειοτάτη ότι κάτι θα βρει.
Για την ώρα πάντως, παίζεται η σκηνή «άνθρακες ο θησαυρός» από την ταινία «τζίφος».
Εδώ και χρόνια, από το 1995 (εάν δε κάνω λάθος), αυτό που βιώνει η πόλη, είναι στρέμματα να φεύγουνε»!
Πενήντα χιλιάδες από δω, άλλες είκοσι χιλιάδες κατά κει και … αδηφάγος η μεγαλειοτάτη!
Δεν προβλέπεται να μείνει τίποτα!
Φίλοι μου, πριν σας αναπτύξω τη μεθοδολογία με την οποία δρα η υπηρεσία αστυνόμος σαίνης, οφείλουμε να δούμε τι σημαίνει κυβέρνηση αριστεράς και πως συμπεριφέρεται στο κακό κεφάλαιο και το απλό ανθρωπάκι.
Η απαίτηση είναι ακριβώς η ίδια.
Η μία εφορεία αρχαιοτήτων θέλει να «πάρει τον Δήμο Ελληνικού - Αλίμου» και από την άλλη η δική μας εφορεία που επιθυμεί το Δήμο Βέροιας.
Το μόνο που αλλάζει είναι ο «αντίπαλος», η άλλη πλευρά.
Στην πρώτη περίπτωση είναι ένας πανίσχυρος επενδυτής με χρήμα να ρέει και από την άλλη απλοί άνθρωποι, οι κάτοικοι της πόλης μας.
Τι θα περίμενε κάποιος από μία αριστερή κυβέρνηση.
Να υποστηρίξει το κεφάλαιο ή τον απλό άνθρωπο.
Χωρίς δεύτερη σκέψη, αποφασίζεται η ταύτιση με το κεφάλαιο!
Το υπουργείο πολιτισμού στην πρώτη περίπτωση του Ελληνικού, μην είδατε τον Παναή, εξαφανίζεται, φεύγει.
Στην άλλη περίπτωση που θα έπρεπε να σκύψει στους ανθρώπους με τα αμέτρητα προβλήματα, εκεί εφαρμόζεται η μέθοδος «σας έχουμε γραμμένους στα παλιά μας τα παπούτσια».
Είναι καλή η οριοθέτηση αλλά δεν μπορείτε να την καταλάβετε, ισχυρίζονται τα σαίνια του υπουργείου.
Αφού λοιπόν είναι καλή γιατί δέχεστε την χυλόπιτα που σας πέταξε στα μούτρα ο επενδυτής.
Αφού «βοηθάτε» στην ανάπτυξη της πόλης, γιατί ο επενδυτής σας είπε με επίσημο τρόπο να φύγετε να πάτε αλλού!
Και για να τελειώνουμε με την πολιτική διάσταση του θέματος, μπορεί από το ελληνικό να πάρετε ευρώ, και από εμάς θα πάρετε … μαύρο (μαύρο στον Μαυρογιαλούρο!).
Ούτε μία έδρα δεν θα βγάλετε από την πρώτη κατανομή, όταν θα γίνουν οι εκλογές (μην ελπίζετε να ξεχάσουμε, είμαστε καμήλες!).
Από τη δεύτερη κατανομή εάν βγει έδρα για εσάς, να είστε σίγουροι, ότι θα είναι θηλυκού γένους για να πηγαίνει ασορτί με την έδρα που είναι θηλυκού και με την αρχαιολογία που είναι και αυτή θηλυκού γένους!
Όπως και να το δει κανείς αρσενικό δεν προκύπτει από πουθενά!
Πάμε τώρα φίλοι μου να δούμε τη μεθοδολογία δράσης του αστυνόμου σαίνη.
Εδώ οφείλω να πω ότι μας εξέπληξε.
Αναμέναμε όλοι να λατρεύει την ελληνική μυθολογία, αλλά αυτοί λατρέψανε το μύθο του χότζα με τον γάιδαρο και τον εφαρμόσανε.
Συνεδριάσανε και στο τραπέζι δεν πέσανε κεφτέδες αλλά δύο εκδοχές.
Η πρώτη υποστήριξε ότι η πόλη έχει στρέμματα και η δεύτερη ότι έχει γαιδούρια, δημότες δηλαδή (έτσι μας συμπεριφέρονται!).
Η μεγαλειοτάτη απεφάνθη, ότι και οι δύο εκδοχές είναι σωστές.
Όπως ο χότζας έπαιρνε το φαγητό του γαιδάρου του έτσι και εμείς θα πάρουμε τα στρέμματα και τα δικαιώματα των δημοτών.
Μείωνε το φαγητό ο χότζας, μείωνε τα στρέμματα της πόλης ο αστυνόμος σαίνης.
Μίκρυνε τη μερίδα φαγητού ο χότζας, μικραίνει τα δημοκρατία η μεγαλειοτάτη.
Εμείς όμως φίλοι μου πρέπει να δούμε το αποτέλεσμα.
Ο γάιδαρος ψόφησε!