Μια σπονδυλωτή καμπάνια ξεκίνησε ο Εμπορικός Σύλλογος Βέροιας με στόχο την ευαισθητοποίηση των καταναλωτών, με μια σειρά συντονισμένων ενεργειών, ώστε να μπει η τοπική κοινωνία στη λογική της αμοιβαίας στήριξης όλων των κλάδων, μεταξύ τους. Το μήνυμα της καμπάνιας που ξεκινάει ενόψει και της χειμερινής σεζόν είναι: «Επιμένουμε και επιλέγουμε την Βέροια για τις Αγορές μας!».
Κι αυτό, διότι, όπως τονίζει σε σχετική ανακοίνωση ο Σύλλογος: « Ζούμε και δραστηριοποιούμαστε στην Βέροια, έναν τόπο, που καταφέρνει να περικλείει μέσα του όλους τους φορείς, υπηρεσίες, προϊόντα και αγαθά. Σε μία περίοδο που η κρίση έχει φτάσει παντού και όλοι δυσκολευόμαστε, πρέπει να αντιληφθούμε, πως πέρα από σωστό και χρήσιμο, είναι άκρως απαραίτητο να προτιμούμε την αγορά της πόλης μας για όλα.
Είναι κάτι που θα βοηθήσει την τοπική οικονομία να επιβιώσει και τα χρήματα θα κάνουν υγιή κύκλο εντός του τόπου, οπότε και θα παραμένουν σε αυτόν. Ως έμποροι, επιχειρηματίες, δημόσιοι, ιδιωτικοί υπάλληλοι και καταναλωτές είμαστε κρίκοι μιας αλυσίδας, που πρέπει να μείνουμε ενωμένοι για μην να μην σπάσει ούτε ένας κρίκος.
Η τοπική αγορά, τα εμπορικά καταστήματα και γενικότερα οι επαγγελματίες, αναμφίβολα αποτελούν αναπόσπαστο στοιχείο της πόλης και της κοινωνίας, καθώς παίζουν ένα πολύ σημαντικό ρόλο στη ζωή και την πρόοδο του τόπου μας.
Συντηρούν θέσεις απασχόλησης, δημιουργούν εισοδήματα και εξυπηρετούν τις καθημερινές ανάγκες των κατοίκων. Τα οφέλη για την τοπική κοινωνία μας είναι αρκετά δεδομένου, ότι απ’ αυτήν προέρχονται οι παραγωγοί, οι μεταποιητές, οι έμποροι και οι καταναλωτές. Αυτή η λογική θα πρέπει να αποτελέσει μονόδρομο, ο οποίος όμως ταυτόχρονα απαιτεί αποφασιστικότητα και σκληρή δουλειά, ώστε το χρήμα να γυρίζει και να μην κάνει φτερά».
Και προσθέτουν ότι, εάν οι ντόπιοι καταναλωτές φεύγουν για αγορές εκτός Βέροιας ,αυτό έχει επιπτώσεις για όλους μας.
Γι’ αυτό, με το μήνυμα της καμπάνιας ο Εμπορικός Σύλλογος προσπαθεί να κερδίζει έδαφος στη συνείδηση του καταναλωτή.
Επιπροσθέτως, το Δ.Σ. σε χθεσινή του συνάντηση αποφάσισε να τυπώσει και να διανείμει αφίσες σε όλα τα τοπικά καταστήματα, ενώ ετοιμάζει κι ένα ερωτηματολόγιο για τους καταναλωτές σχετικά με τις επιλογές του και τις εκτιμήσεις του για τις τιμές και την ποιότητα της τοπικής Αγοράς.