Σε τέσσερα σήματα brand (στη φωτογραφία μας υποδεικνύονται από τα βελάκια) για την τελική επιλογή ενός, που θα γίνει από τους εμπλεκόμενους στον χώρο του τουρισμού φορείς και στον δήμο, με βαρύτητα στην άποψη του μελετητή, κατέληξε η δημοτική αρχή μετά και την παρουσίαση της μελέτης για το brand name του δήμου Νάουσας, που πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Τετάρτης στον πολυχώρο πολιτισμού ΄Χρήστος Λαναράς΄ (αίθουσα Βέτλανς). Από τον μελετητή Χρήστο Χέλμη της εταιρείας Colibri παρουσιάστηκε η μεθοδολογία της εργασίας του, ενώ δόθηκε έμφαση στο αξίωμα ότι το brand πρέπει να έχει στοιχεία για το πώς βλέπουν οι επισκέπτες την πόλη και όχι οι δημότες. Ο κ. Χέλμης τόνισε ότι η Νάουσα είναι στην εκκίνηση της απόκτησης brand, που αυτό για να γίνει εκτός από την επιλογή του σήματος και του συνθήματος απαιτεί να υπηρετηθούν αυτά σε επίπεδο ποιότητας υπηρεσιών και παραγωγής. Το τρίπτυχο ανάδειξης στο οποίο κατέληξε η μελέτη έχει να κάνει με την τέχνη της περιοχής (όπου συμπεριλαμβάνονται οι δυνατότητές της στη γεωργία, τον πολιτισμό, την ιστορία), τη φυσική ομορφιά και τις δυνατότητες που δίνει στον επισκέπτη για χαλάρωση (relaxation).
Καλωσορίζοντας τον μελετητή και το κοινό ο δήμαρχος Νίκος Κουτσογιάννης σημείωσε ότι το brand ως στρατηγική επιλογή της διοίκησης είναι η βάση για την αειφόρο ανάπτυξη του δήμου, ένα ταξίδι απόκτησης ταυτότητας και χαρακτήρα για το τοπικό προϊόν, που πρέπει όλοι να υπηρετήσουμε για τη Νάουσα του αύριο.