Μια ελκυστική και διαδραστική παρουσίαση του σχεδιασμού του Δήμου Νάουσας για αναζήτηση, καταγραφή και προώθηση της ταυτότητας ‘Νάουσα’ πραγματοποίησε το απόγευμα της Τετάρτης ο Δήμαρχος Νίκος Κουτσογιάννης, στο 4ο Export Summit του Συνδέσμου Εξαγωγέων Βόρειας Ελλάδας με τίτλο «Country & Corporate Branding: Enhancing Extroversion». Η εκδήλωση του ΣΕΒΕ έγινε στο ‘Μακεδονία Παλλάς’ με στόχο να αναδείξει τη σημασία του branding για τις ελληνικές επιχειρήσεις και τους δημόσιους φορείς.
Σε άμεση επικοινωνία με το κοινό της εκδήλωσης ο Δήμαρχος στη διάρκεια της 15λεπτης εισήγησής του αναζήτησε στοιχεία ενισχυτικά του brand της Νάουσας μέσω εικόνων και αναφορών στα συγκριτικά πλεονεκτήματα της περιοχής (ξινόμαυρο, ιστορία-πολιτισμός, γαστρονομία, αποκριά, παραγωγή κ.λπ.), ζητώντας από τους παρευρισκομένους να επιλέξουν με ανάταση των χεριών τους το πιο αντιπροσωπευτικό στοιχείο του τόπου μας, κάτι που εκείνοι έκαναν με μεγάλη προθυμία και συμμετοχή. ΄Νικητές΄ του ιδιότυπου αυτού διαγωνισμού αποδείχθηκαν το ξινόμαυρο κρασί και η φύση της περιοχής.
Ο Δήμαρχος ανέφερε επίσης ότι η διοίκηση επιδιώκει σε συνεργασία με όλους τους φορείς του Δήμου και με τη συνδρομή ειδικών (έχει ήδη υπογραφεί σχετική σύμβαση) να καταγράψει σε ένα λευκό χαρτί, να συνδιαμορφώσει και να κτίσει από την αρχή το brand μιας περιοχής που δεν έχει την τύχη της μοναδικότητας, ωστόσο διαθέτει ποικιλία συγκριτικών πλεονεκτημάτων και πλεόνασμα ανθρώπινου δυναμικού και δράσης εδώ και πολλά χρόνια στον πολιτισμό και την παραγωγή της.
Στο πάνελ του κεφαλαίου City Branding του συνεδρίου είχαν νωρίτερα κάνει τις δικές τους εισηγήσεις ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης με τον Αντιδήμαρχό του Σπύρο Πέγκα, και η συνεργάτιδα του Δημάρχου Άμστερνταμ Reiniera van Pallandt. Συντονιστής ήταν ο Αναπληρωτής Πρύτανης Οικονομικών του ΑΠΘ Νίκος Βαρσακέλης.