Ο Αγροτικός Σύλλογος Γεωργών Βέροιας με αφορμή χθεσινά δημοσιεύματα διευκρινίζει τα εξής:
“Οι αγρότες της Βέροιας αγωνιζόμαστε στον συγκεκριμένο κόμβο από τις 18 Οκτωβρίου 2015 έως το πρώτο μεγάλο συλλαλητήριο που οργανώθηκε από την Πρωτοβουλία των αγροτών στις 18 Νοέμβρη 2015 στο Σύνταγμα κορυφώνοντας την πρώτη φάση των κινητοποιήσεων πανελλαδικά μετά από έναν μήνα δυναμικής και ουσιαστικής παρουσίας .
Ξεκινώντας την δεύτερη φάση των κινητοποιήσεων στις 20 Ιανουαρίου του 2016 και από τότε μέχρι και σήμερα βρισκόμαστε στην πρώτη γραμμή παραμένοντας για εικοστή όγδοη μέρα στο μπλόκο της Κουλούρας πιστοί σε έναν αγώνα ο οποίος ξεκίνησε από την Πρωτοβουλία και μας με εντιμότητα και αγωνιστικότητα αλλά και διάρκεια τόση όση δεν άντεξε κανείς άλλος.
Αποφασίστηκε προχθες βράδυ από την Γενική μας συνέλευση να μην συνεχιστεί ο αποκλεισμός της Εγνατίας για συμβολικούς λόγους (πρώτον γιατί προηγήθηκε μία κουβέντα με τους άλλους κοινωνικούς εταίρους, συμπαραστάτες μας όλο αυτό το διάστημα, οι οποίοι πλήττονται από τους αποκλεισμούς των δρόμων ) και δεύτερον σαν μια ένδειξη καλής θελήσεως εν όψει της συνάντησης κάποιων συναδέλφων μας με τον πρωθυπουργό).
Παραμένουμε λοιπόν και συνεχίζουμε τον αγώνα.
Επομένως η όποια παραποίηση και παρερμηνεία της απόφασής μας αυτής είναι εκ του πονηρού.
Για τον Αγροτικο Σύλλογο Γεωργών Βέροιας
ΤΑΣΟΣ ΧΑΛΚΙΔΗΣ
Σ.Σ. Επαναλαμβάνουμε την παράγραφο του χθεσινού μας σχετικού δημοσιεύματος (στο οποίο αναφέρεται ο Αγροτικός Σύλλογος) και αναρωτιόμαστε που βρίσκεται η παραποίηση, η παρερμηνία και η... πονηρία του κειμένου που αφορούσε αποκλειστικά το “άνοιγμα” της κυκλοφορίας στην εθνική οδό, όπως ορθώς πληροφορηθήκαμε πριν να το γράψουμε, από τον Πρόεδρο του Συλλόγου...
Αφού προηγήθηκε η είδηση ότι παραμένει κλειστός επ’ αόριστον ο κόμβος -μπλόκο Νησελίου, ακολούθησε το παρακάτω κείμενο:
“Αντίθετα, από σήμερα ανοίγει ο κόμβος της Κουλούρας, αφού οι αγρότες του μπλόκου, σε ένδειξη καλής θέλησης μέχρι να γίνει η κρίσιμη συνάντηση με τον πρωθυπουργό και για να μην στέκονται απέναντι στις υπόλοιπες κοινωνικές τάξεις, όπως υποστηρίζουν, απελευθερώνουν την Εγνατία για την διευκόλυνση της κυκλοφορίας”.