Τη δική του θέση για την προσπάθεια επαναλειτουργίας της Ενωμένης Κλωστοϋφαντουργίας καταθέτει με σχόλιό του στο Laos-epea.gr ο εργαζόμενος της επιχείρησης Στρατής Μάνος, απαντώντας στην ουσία στις επιφυλάξεις που εκφράστηκαν εδώ για τη βιωσιμότητα του σχεδίου και την ανάγκη ύπαρξης ενός επικεφαλής. Αναφέρει:
"Είμαι ένας από τους εργαζόμενους που από την πρώτη στιγμή μετείχε σε όλη αυτήν την προσπάθεια για την επαναλειτουργία των εργοστασίων. Θα ήθελα λοιπόν να κάνω κάποιες παρατηρήσεις στις επισημάνσεις του άρθρου σου.
Δεν ξεκίνησε όλος αυτός ο αγώνας για να ανοίξουν τα εργοστάσια για 8 μήνες και να βρεθούμε μετά στην ίδια κατάσταση, αλίμονο εάν πάμε με αυτήν τη νοοτροπία και λογική...
Ο κ. Δραγασάκης και η κυβέρνηση όλη δεν χαρακτήρισαν το σχέδιο των εργαζομένων απλά αρκετά μελετημένο, αλλά πλήρες, βιώσιμο και καινοτόμο, ένα σχέδιο που θα χρησιμοποιηθεί ως πυλώνας για την επανεκκίνηση της Ελληνικής Βιομηχανίας και όχι μόνο...
Το επιχειρησιακό σχέδιο και η όλη προσπάθεια εργαζομένων και κυβέρνησης δεν γίνεται για να ξεκινήσουμε μετά από 6 μήνες, αλλά πάρα πολύ σύντομα...
Όσον αφορά το θέμα του επικεφαλής και όχι της χάβρας των Ιουδαίων έχω να σου πω ότι προβλέπει το επιχειρησιακό σχέδιο πλήρες καταστατικό εταιρικής διακυβέρνησης το οποίο διασφαλίζει τη στρατηγική και την πολιτική της επίτευξης των στόχων της εταιρείας. Ο εκάστοτε διευθύνων σύμβουλος, φέρει την απόλυτη ευθύνη της επίτευξης των στόχων της εταιρείας,και ελέγχεται συνεχώς από τους μετόχους (εργαζόμενους, τράπεζες, δημόσιο, λοιποί...).
Θα ήθελα επίσης να σου πω ότι η μορφή της πολυμετοχικής - συνεργατικής εταιρείας την οποία κάναμε, χρησιμοποιείται στην Ευρώπη και Αμερική από μεγάλες εταιρείες, όπως η FORD, SIEMENS, RENAULT - PEUGEOT κ.΄σ.
Η εμπειρία όλων των συναδέλφων στην κλωστοϋφαντουργεία, εγγυάται το καλό αποτέλεσμα της προσπάθειας. Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ ΓΙΑ ΕΜΑΣ