Ένα τεράστιο κυκλοφοριακό πρόβλημα φορτίζει καθημερινά το κέντρο της Βέροιας, με την παράνομη στάθμευση ιδιωτικής χρήσης οχημάτων στη ροή κίνησης των μέσων μαζικής μεταφοράς της πόλης. Προφανώς και προτεραιότητα κάθε δημοτικής αρχής έπρεπε να είναι η αποθάρρυνση χρήσης αυτοκινήτων στο αστικό ιστό και η παράλληλη ενθάρρυνση χρησιμοποίησης των αστικών και των υπεραστικών ΚΤΕΛ, αλλά και των ΤΑΞΙ. Η Βέροια ως μια μικρομεσαία πόλη σε καμιά περίπτωση δεν έχει την πολυτέλεια να εξοβελίσει τα ΜΜΜ από τον αστικό της ιστό, ειδικά δε σε δύσκολες οικονομικά εποχές, όπου το επιβατικό κοινό αυξάνει τις μετακινήσεις του με αυτά. Λύση για την ομαλή ροή των αστικών και των λεωφορείων θα μπορούσε να δοθεί με την ημιπεζοδρόμηση των οδών Κονίτσης, Ζάχου, Ήρας και Βερμίου, με την ταυτόχρονη εξασφάλιση των θέσεων στάθμευσης , αποβίβασης-επιβίβασης στα μέσα μαζικής μεταφοράς και την επιβολή αυστηρών τροχαίων μέτρων στους παραβάτες ιδιώτες. Έτσι και εργατοώρες θα εξοικονομούνταν, αλλά και η ατμοσφαιρική μόλυνση και τα… νεύρα που δημιουργούνται από τους προκλητικούς ΙΧηδες που αδιαφορούν για το αν παρκάρουν σε γωνίες και στροφές θα σταματούσαν. Παράδειγμα πετυχημένης ημιπεζοδρόμησης μπορεί να διακρίνει κανείς στις οδούς Κωνσταντινίδη, Θεοφίλου και Βενιζέλου της Νάουσας, όπου η ροή των οχημάτων είναι συνεχής και άνετη.
Θόδωρος Ελευθεριάδης