Άλλο ένα βήμα Επιχειρηματικής Αριστείας έκανε η θυγατρική του Εθνικού Οργανισμού Τηλεπικοινωνιών Κύπρου, Cyta Ελλάδος, μετά την πρόσφατη πιστοποίηση της Διεύθυνσης Εξυπηρέτησης Πελατών της με τη «Δέσμευση στην Επιχειρηματική Αριστεία – Committed to Excellence – 2 star» του διεθνούς Μοντέλου Επιχειρηματικής Αριστείας EFQM. Μετά από την εξέλιξη αυτή, η Cyta Ελλάδος είναι ο μοναδικός πάροχος τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα με τη συγκεκριμένη πιστοποίηση. Το πιστοποιητικό απονεμήθηκε στο πλαίσιο της Μεγάλης Γιορτής της Επιχειρηματικής Αριστείας «ΑΡΙΣΤΕΙΑ 2015» που διοργάνωσε η Ελληνική Εταιρεία Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ), την Τρίτη 24 Νοεμβρίου, στο Συνεδριακό Κέντρο «Γ. Κοντογεώργης», παρουσία υψηλόβαθμων στελεχών επιχειρήσεων και μελών θεσμικών φορέων.
Ο κ. Γιώργος Αθηαινίτης, Βοηθός Γενικός Διευθυντής της εταιρείας και Διευθυντής Εξυπηρέτησης Πελατών δήλωσε κατά την τελετή απονομής ότι «η ανθρωποκεντρική και πελατοκεντρική μας φιλοσοφία, συνυφασμένη πάντα με την ποιότητα, ήταν είναι και θα είναι ένας από τους βασικούς άξονες λειτουργίας μας. Μία διεθνής πιστοποίηση όπως η «Δέσμευση στην Επιχειρηματική Αριστεία – EFQM Committed to Excellence – 2 star» είναι απόδειξη ότι όχι μόνο παραμένουμε αφοσιωμένοι στη φιλοσοφία μας αυτή, αλλά στοχεύουμε και στη διαρκή βελτίωση της λειτουργίας μας χρησιμοποιώντας ένα τόσο πολύτιμο εργαλείο όπως το EFQM».
Σημειώνεται ότι η συγκεκριμένη αναγνώριση ακολουθεί χρονικά άλλη μία, πολύ σημαντική διεθνή πιστοποίηση της εταιρείας, αυτή με το ευρωπαϊκό πρότυπο ΕΝ 15838:2009 Customer Contact Centers (Nr. S 000288) για τη λειτουργία των call centers της, κάνοντας την εταιρεία να ξεχωρίσει και εδώ, ως μοναδική μάλιστα σε Κύπρο και Ελλάδα.
Όλα τα παραπάνω, επιβεβαιώνουν μέσω διεθνών και ευρέως αναγνωρισμένων προτύπων την αφοσίωση της Cyta Ελλάδος στην Ποιότητα και στην Εξυπηρέτηση του Πελάτη, καθώς και την έμπρακτη προσήλωσή της για συνεχή εξέλιξη και ανάπτυξη.