Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα «Ενέργειες ενημέρωσης και προώθησης ροδάκινου σε τρίτες χώρες (Ρωσία, Ουκρανία, Νορβηγία)» με διακριτικό τίτλο «Think Peach», το οποίο σχεδίασε και υλοποίησε ως εκτελεστικός οργανισμός η NOVACERT ΕΠΕ.
Το πρόγραμμα ήταν τριετούς διάρκειας, με την ΑΕΣ ΑΛΜΜΕ ΑΕ να αποτελεί τον επικεφαλής εταίρο της Ένωσης Νομικών Προσώπων που αποτελούνταν από τους: ΑΕΣ ΑΛΜΜΕ ΑΕ, ΑΣ ΑΜΜΟΥ «ΑΛΙΑΚΜΩΝ», ΑΣ ΜΕΣΗΣ, ΑΣ ΜΕΛΙΚΗΣ, ΑΣ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣ ΝΑΟΥΣΑΣ, ΑΣΟΠ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣ ΝΑΟΥΣΑΣ, ΑΣΕΠΟΠ ΝΑΟΥΣΑΣ και ΑΣ ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ «Η ΔΗΜΗΤΡΑ».
Με τη συμμετοχή στις μεγαλύτερες διεθνείς εκθέσεις τροφίμων, ενημερωτικές εκδηλώσεις και εκδηλώσεις γευσιγνωσίας, επιχειρηματικές αποστολές και μία εκτεταμένη διαφημιστική καμπάνια σε έντυπα, τηλεοπτικά και ηλεκτρονικά ΜΜΕ, οι φορείς που συμμετείχαν είχαν την ευκαιρία να προβάλλουν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του ευρωπαϊκού ροδάκινου, να ανοίξουν και να διευρύνουν την πρόσβασή τους στις αγορές – στόχους του προγράμματος.
Αναλυτικά οι ενέργειες που υλοποιήθηκαν ήταν οι εξής:
Στη Ρωσία:
• Συμμετοχή σε 5 εκθέσεις στη Ρωσία (World Food Moscow 2013, 2014, 2015, Interfood St. Petersburg 2014, Prodexpo 2015)
• 3 Εκδηλώσεις Προβολής ροδάκινου – Συνέντευξη τύπου στη Μόσχα
• 36 διαφημιστικές καταχωρίσεις
• 12 καταχωρίσεις άρθρων
• On-line διαφήμιση σε 8 website/έτος
• 18 Αφιερώματα σε τηλεοπτικές εκπομπές στην Ρωσία και 30 επαναλήψεις έκαστο στο Ρωσικό κανάλι JiVi TV
• Μετάδοση Διαφημιστικού Σποτ σε οθόνες κινηματογράφων και εμπορικών κέντρων – 150.000 προβολές/3ετία ή 50.000 προβολές ανά έτος
• Προσκλήσεις χονδρεμπόρων – δημοσιογράφων από Ρωσία
• 3 Επιχειρηματικές Αποστολές στη Ρωσία
• 5 Θεματικά δείπνα στη Ρωσία
Στην Ουκρανία:
• Συμμετοχή σε 3 εκθέσεις (Fresh Produce Ukraine 2012, World Food Ukraine 2013, 2014)
• 6 Εκδηλώσεις Προβολής ροδάκινου στο Κίεβο
• 27 διαφημιστικές καταχωρίσεις
• 12 καταχωρίσεις άρθρων
• On-line διαφήμιση σε 6 website/έτος
• Προσκλήσεις χονδρεμπόρων – δημοσιογράφων από Ουκρανία
• 3 Επιχειρηματικές Αποστολές στη Ουκρανία στην 3ετία
• 3 Θεματικά δείπνα στη Ουκρανία στην 3ετία
Στη Νορβηγία:
• 6 Εκδηλώσεις Προβολής ροδάκινου σε Όσλο και Μπέργκεν.
• 27 διαφημιστικές καταχωρίσεις
• 12 καταχωρίσεις άρθρων
• On-line διαφήμιση σε 7 website/έτος
• Προσκλήσεις χονδρεμπόρων – δημοσιογράφων από Νορβηγία
• 3 Επιχειρηματικές Αποστολές στη Νορβηγία
• 3 Θεματικά δείπνα στη Νορβηγία
Το Think Peach ολοκληρώθηκε, όμως οι δράσεις προβολής και προώθησης που στοχεύουν στην προώθηση των Ελληνικών Εξαγωγών συνεχίζονται.
Ήδη από τον Μάιο του 2015, η NOVACERT ΕΠΕ ως εκτελεστικός οργανισμός, έχει ξεκινήσει την υλοποίηση ενός νέου προγράμματος τριετούς διάρκειας με επικεφαλής εταίρο την ΑΕΣ ΑΛΜΜΕ ΑΕ με στόχο την προώθηση της κομπόστας ροδάκινου στις αγορές του Ιράν, της Αιγύπτου και του Μεξικού.
Επίσης, τις επόμενες μέρες ξεκινάει άλλη μία καμπάνια στην οποία συμμετέχουν οι φορείς: Α.Σ. ΜΕΣΗΣ , Α.Σ. ΑΜΜΟΥ ΒΕΡΟΙΑΣ ‘’ΝΕΟΣ ΑΛΙΑΚΜΩΝ’’, Α.Σ. ΕΠΙΣΚΟΠΗΣ ΝΑΟΥΣΗΣ, Α.Σ.Ο.Π. ΕΠΙΣΚΟΠΗΣ , Α.Σ.Ε.Π.Ο.Π. ΝΑΟΥΣΑΣ, Ε.Α.Σ. ΚΑΒΑΛΑΣ , Α.Σ. ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ και Α.Σ. ΜΕΛΙΚΗΣ. Αντικείμενο αποτελεί η προώθηση των εξαγωγών ακτινιδίου στις αγορές της Ουκρανίας, της Λευκορωσίας, των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων και της Νοτίου Αφρικής.