Ασφαλώς και βελτιώθηκε, παρά τις ατέλειες (π.χ. παρτέρια) η εικόνα στο κέντρο της Βέροιας με τα έργα της αστικής ανάπλασης. Και η αναφορά έχει να κάνει με τις γνώμες εκτός Βέροιας πολιτών που την επισκέπτονται μετά από καιρό, εξωτερικεύοντας αυτό που εισπράττουν με την πρώτη ματιά. Συνεπώς το ένα μέρος της ανάπλασης, το αισθητικό, έχει θετικό βαθμό. Το πρόβλημα με το έργο ξεκινά από τη μείωση των θέσεων στάθμευσης και το στένεμα κάποιων δρόμων. Αυτό είναι ένα ζήτημα που η δημοτική αρχή καλείται να το διαχειριστεί όπως η ίδια σχεδιάζει, μετά την παραλαβή του έργου της αστικής ανάπλασης και σε συνδυασμό με τη β΄ φάση της κυκλοφοριακής μελέτης και την ολοκλήρωση του πάρκινγκ κάτω από τη Λεωφόρο Στρατού.
Σε κάθε περίπτωση, η πολιτική επιλογή της διοίκησης για το εμπορικό κέντρο είναι ο πεζός και όχι το αυτοκίνητο. Για να επιτευχθεί αυτό, όμως, εκτός από παραινέσεις και ευχές χρειάζονται στρατηγικές πολιτικές εκπαίδευσης των δημοτών, μάλιστα σε βάθος χρόνου και για όλες τις ηλικίες. Διότι η καλύτερη κυκλοφοριακή μελέτη σε πόλεις όπως οι δικές μας είναι να πείσουμε τον δημότη να κάνει περισσότερες διαδρομές με τα πόδια του παρά με το αυτοκίνητο.
Κώστας Παναγιωτίδης