Μια ενδιαφέρουσα πρόταση για την μεταφορά των αγροτικών μας προιόντων, μέσω σιδηροδρόμων, κατέθεσε στους εκπροσώπους της ΟΣΕ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ, κατά τη διάρκεια της πρόσφατης σύσκεψης στη Σχολή του Αριστοτέλη της Νάουσας,η οποία αφορούσε τον προαστιακό σιδηρόδρομο, ο αντιπεριφερειάρχης Ημαθίας και θεματικός αντιπεριφερειάρχης Μεταφορών κ. Κώστας Καλαϊτζίδης
Ο κ. Καλαϊτζίδης τόνισε ότι με την σιδηροδρομική σύνδεση της Βόρειας Ελλάδας με τις ανατολικές χώρες και ειδικά την Ρωσία, τα αγροτικά προϊόντα της περιοχής μας θα μεταφερόταν μέσω ειδικών κοντέινερς- ψυγείων, γρηγορότερα (μείωση του δρομολογίου κατά δυο μέρες) και κυρίως φθηνότερα.
Αξίζει να υπενθυμίσουμε ότι στο πρόγραμμα της “Αλληλεγγύης” του Απόστολου Τζιτζικώστα υπήρχε η θέση για την σύνδεση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης με το σιδηροδρομικό δίκτυο και την ακτοπλοϊκή μεταφορά αγαθών.
Αυτονόητα πράγματα σε πολιτισμένες περιοχές, όπως η ανάπτυξη του εμπορευματικού σιδηροδρόμου, είναι ανύπαρκτα για την Ελλάδα του σήμερα!
Την στιγμή που η Ημαθία κατέκτησε τις αγορές της Δυτικής Ευρώπης 50 χρόνια πριν με την μεταφορά στην Γερμανία και τις άλλες κεντρικές ευρωπαικές χώρες των ροδακίνων και των μήλων μας,μέσω βαγονιών-ψυγείων.
Θ.Ε.