Σειρά επαφών με τουριστικούς πράκτορες που εδρεύουν στη Θεσσαλονίκη και στη Χαλκιδική είχε το προηγούμενο διάστημα ο αντιδήμαρχος Τουρισμού Βέροιας, Βασίλης Λυκοστράτης, με σκοπό την προώθηση του τουριστικού προϊόντος της περιοχής μέσω της διερεύνησης της προοπτικής ένταξης της Βέροιας στις οργανωμένες τουριστικές επισκέψεις που διοργανώνουν τα συγκεκριμένα γραφεία στην Κεντρική Μακεδονία καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.
Εκεί, είχε την ευκαιρία να παρουσιάσει τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα του Δήμου Βέροιας ως τουριστικού προορισμού και να γίνει μια πρώτη συζήτηση γύρω από το ενδεχόμενο ενσωμάτωσης της περιοχής μας στις προσεχείς θερινές τουριστικές ημερήσιες εκδρομές. Παράλληλα, διερευνήθηκε η προοπτική μακροπρόθεσμα να δημιουργηθούν από τα γραφεία εξειδικευμένα πακέτα και διαδρομές γύρω από τα ιδιαίτερα πλεονεκτήματα της περιοχής όπως ο θρησκευτικός μνημειακός πλούτος, οι ρίζες του Μ. Αλεξάνδρου, οι ποικίλες φυσιολατρικές δραστηριότητες στον κάμπο ή το βουνό, η μοναδική τοπική γαστρονομία καθώς και η πληθώρα υποδομών για την ανάπτυξη συνεδριακού τουρισμού.
Επιπλέον, συζητήθηκαν ζητήματα διαχείρισης της τουριστικής εικόνας της Βέροιας και στρατηγικές διαφήμισης και προώθησής της ως τουριστικού προορισμού. Στη φωτογραφία παρουσιάζεται ο κ. Λυκοστράτης μαζί με τον κ. Δημήτριο Μελικόκη, ιδιοκτήτη και Managing Director του Meli Group, τουριστικού οργανισμού που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα, τα Βαλκάνια αλλά και την Κίνα.
Παράλληλα, σε μια από τις επισκέψεις του ο Αντιδήμαρχος στη Θεσσαλονίκη, είχε την ευκαιρία να παρουσιάσει τη Βέροια ως τουριστικό προορισμό μέσω της τηλεόρασης και συγκεκριμένα του τηλεοπτικού σταθμού TV100 και της εκπομπής «Πέριξ». Κατά τη διάρκεια της εκπομπής, έγινε ταυτόχρονη συζήτηση και παρουσίαση πλάνων από τα κυριότερα αξιοθέατα της Βέροιας ενώ παρέμβαση έκανε επίσης ο Δήμαρχος Βέροιας, Κωνσταντίνος Βοργιαζίδης, όπου παρουσίασε συνοπτικά τις ενέργειες και το σχεδιασμό του Δήμου Βέροιας στο πεδίο της τουριστικής ανάπτυξης.
Τέλος, έχει αποσταλεί ήδη πρωτογενές ενημερωτικό υλικό (φωτογραφίες – κείμενα) σε μεγάλο αριθμό τουριστικών γραφείων της Θεσσαλονίκης και της Χαλκιδικής ως πρώτη ενημέρωση για όσα μπορεί ο επισκέπτης να δει και να κάνει στην ευρύτερη περιοχή ενώ στο προσεχές διάστημα δρομολογούνται κατ’ ιδίαν επισκέψεις σ’ αυτά τα τουριστικά γραφεία. Σημειώνεται επίσης ότι σύντομα αναμένεται η προσθήκη της Βέροιας στη διαδραστική πλατφόρμα της Marketing Greece, www.discovergreece.com , τον επίσημο ηλεκτρονικό τουριστικό οδηγό του ΣΕΤΕ (Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων) και του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος, ύστερα από πρωτοβουλία της Αντιδημαρχίας Τουρισμού.