Ημερίδα με θέμα “Χτίζουμε ένα καλύτερο Σχολείο (βελτίωση των σχέσεων ανάμεσα στους γονείς, τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς)” πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου στον χώρο του πρώην δημαρχείου Μελίκης, υπό την αιγίδα του Γυμνασίου Μελίκης. Για τη διοργάνωση και την πραγματοποίηση της εκδήλωσης ένωσαν τις δυνάμεις τους οι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές και οι γονείς υπό τη συντονιστική καθοδήγηση της διευθύντριας του Γυμνασίου, κας Τσαντσάν Ιωάννας.
Εκτός από τους εκπαιδευτικούς, του μαθητές και πλήθος γονέων παρευρέθησαν σε αυτή φορείς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, εκπρόσωποι της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Διεύθυνσης Ημαθίας, εκπρόσωπος της Εκκλησίας και εκπαιδευτικοί που διετέλεσαν κατά τα προηγούμενα έτη Διευθυντές του Γυμνασίου και του Λυκείου Μελίκης.
Την εκδήλωση χαιρέτισαν ο Αντιδήμαρχος Παιδείας Δημοτικής Ενότητας Μελίκης, κος Σαρακατσάνος Νικόλαος, η Διευθύντρια της Δευτεροβάθμιας Διεύθυνσης του νομού Ημαθίας, κα Μαυρίδου Αναστασία, ο Αντιδήμαρχος Παιδείας και Πολιτισμού του Δήμου Βέροιας και Πρόεδρος της ΚΕΠΑ, κος Σοφιανίδης Γεώργιος, η Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων της Δευτεροβάθμιας Διεύθυνσης του νομού Ημαθίας, κα Σκεντερίδου Νόπη, και ο αιδεσιμότατος πατέρας Γεώργιος.
Στη συγκεκριμένη εκδήλωση παρουσιάστηκαν – ενταγμένα στη θεματολογία της – η πολυσχιδής δράση του Γυμνασίου της Μελίκης, μια στατιστική έρευνα (την οποία εκπόνησαν οι εκπαιδευτικοί του Γυμνασίου) και ένας μαθητικός διαγωνισμός σκίτσου (ακολούθησε βράβευση των μαθητών). Επίσης, το κοινό είχε την ευκαιρία να παρακολουθήσει εισηγήσεις οι οποίες έθιξαν θέματα που αφορούν στη διαχείριση προβλημάτων τα οποία ανακύπτουν στο Σχολείο. Στη συνέχεια, ακολούθησε μπουφές τον οποίο επιμελήθηκαν οι γονείς των μαθητών.
Η ημερίδα επεδίωξε – και το κατόρθωσε, αν κρίνουμε από τη θερμή ανταπόκριση του κόσμου – να ενώσει όλους όσους – από τη δική του θέση και το δικό του ρόλο ο καθένας – απαρτίζουν τον δυναμικό πυρήνα του Σχολείου.
Οι συντελεστές της επιχείρησαν να αποδείξουν στην πράξη ότι αυτό που προάγει τη σχολική ζωή είναι η δημιουργία ισχυρών δεσμών μεταξύ των εκπαιδευτικών, των μαθητών και των κηδεμόνων με κοινό στόχο τη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου και τη διαμόρφωση ενός πλαισίου δράσης όπου βασική θέση έχουν η διάθεση συνεργασίας, η αμοιβαία εμπιστοσύνη και η κατανόηση της δυσκολίας του εκπαιδευτικού έργου.