Για τέταρτη μέρα η Νάουσα... αναστενάζει για εμφιαλωμένο νερό στα ράφια των σούπερ μάρκετ, αφού το φαινόμενο θολότητας συνεχίζεται, έστω και σε μικρότερο βαθμό. Θα περιμέναμε από τη ΔΕΥΑΝ να στέλνει ενημερώσεις για το ζήτημα, αφού η μόνη που εξεδόθη (και αυτή μετά από δημοσίευμα μας) ήταν την περασμένη Δευτέρα! Φυσικά για το ζήτημα έλλειψης ενημέρωσης δεν ευθύνεται ο, εκάστοτε, πρόεδρος της, αλλά τα διευθυντικά της στελέχη, που ΟΦΕΙΛΟΥΝ να ενημερώνουν τους καταναλωτές-πελάτες της, για το φλέγον αυτό ζήτημα. Αξίζει λοιπόν να μάθουμε γιατί δεν καταφέρνουν για τέταρτο 24ωρο να λειτουργούν τα... περιβόητα φίλτρα και οι δεξαμενές, που παρουσιάστηκαν τα περασμένα χρόνια ως η οριστική λύση στο ζήτημα της θολότητας.
Προς τιμήν του ο κ.Παρθενόπουλος είπε ότι οι μέρες τις θολότητας θα αφαιρεθούν από τα τιμολόγια της ΔΕΥΑΝ. Το ζήτημα όμως είναι να ενημερώνεται συνεχώς ο πολίτης για το αν το νερό είναι κατάλληλο για πόση. Εξάλλου στη σημερινή διαδικτυακή εποχή με ένα απλό email μπορούμε να πληροφορηθούμε όλοι μας. Δεν βρισκόμαστε στον 19ο αιώνα των... τελάληδων.