Να γίνει το έργο της ανάπτυξης των απαραίτητων υποδομών στην πρώην περιφερειακή αγορά Κουλούρας με όρους ιδιωτικής οικονομίας, τονίστηκε σε σύσκεψη προ ημερών. Με σκοπό να ολοκληρωθούν τα γραφεία και οι άλλες απαραίτητες εγκαταστάσεις μέσα στους 5-6 μήνες της δέσμευσής μας απέναντι στο υπουργείο Οικονομικών, ώστε να μπορεί να στεγαστεί εκεί το συγχωνευμένο Τελωνείο Ημαθίας-Πέλλας-Πιερίας και όχι στη Σκύδρα, όπως απειλούν σε διαφορετική περίπτωση οι εξελίξεις.
Σεβαστός και λογικός ο σχεδιασμός της ιδιωτικής ταχύτητας σε ένα ‘δημόσιο’ έργο, για λόγους κόστους και χρόνου. Ειδικά υπό το βάρος των προθεσμιών. Η απορία του υπογράφοντα, ωστόσο, είναι οι λόγοι που δεν επιλέγεται η ίδια πρακτική στο βασανισμένο έργο της γέφυρας Κούσιου. Όχι τόσο για την ταχύτητα της υλοποίησής του, όσο για τη διασφάλιση της ολοκλήρωσής του. Πόσο μάλλον όταν αντίστοιχο αίτημα έχει ο ίδιος ο μεγάλος δωρητής. Να αναλάβει δηλαδή να το περαιώσει ο ίδιος.
Αντιλαμβάνομαι ότι δεν είναι εύκολη επιλογή να γίνει δεκτό από τον Δήμο αυτό που ζητά ο δωρητής. Για πολλούς λόγους, που δεν είναι της παρούσης. Εκείνο που φρονώ, όμως, είναι ότι στον Δήμο Βέροιας και στη διαχειριστική επιτροπή της δωρεάς των αδελφών Κούσιου πρέπει να βάλουν στην ατζέντα και αυτή την οπτική και προοπτική και να εξαντλήσουν τη δυνατότητα εφαρμογής της. Διότι όπως έγινε αντιληπτό στην πρόσφατη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, κάθε άλλη επιλογή θα συναντήσει νέες δυσκολίες, που ίσως εκθέσουν όλους μας ακόμη περισσότερο. Και το έργο δεν ολοκληρωθεί ποτέ.
Κώστας Παναγιωτίδης