Τα στάδια από την ιδέα μέχρι την υλοποίηση μιας επιτυχημένης μάρκας αγροτικού προϊόντος για μια εξαγωγική εταιρεία παρουσιάστηκαν σε σεμινάριο της Επιμελητηριακής Αναπτυξιακής Αστικής Εταιρίας (ΕΠΑΝΕΤ) του Επιμελητηρίου Ημαθίας σε συνεργασία με την ‘Αγρεπιχειρείν’ το περασμένο Σάββατο. Το σεμινάριο είχε τίτλο «Πώς να δημιουργήσετε τη δική σας επώνυμη μάρκα αγροτικού προϊόντος. Τα στάδια από την παραγωγή μέχρι τον τελικό καταναλωτή» και εισηγητής (για οκτώ ώρες!) ήταν ο Κώστας Μπαλάφας, ιδρυτής της Olive Vision (κέρδισε το 2014 το Βραβείο Ποιότητας Ελαιολάδου από τον ‘Γαστρονόμο’) και του πολυβραβευμένου ελαιολάδου Moria Elea (www.moriaelea.com) που έχει κατακτήσει τις διεθνείς αγορές με παρουσία σε 16 χώρες.
Η ‘Αγρεπιχειρείν’ (www.agrepixeirein.gr) παρουσίασε στους συμμετέχοντες (μέλη αγροτικών συνεταιρισμών Ημαθίας, καλλιεργητές και αγρότες, επιχειρηματίες και εμπόρους αγροτικών προϊόντων από τηνΒέροια και γύρω περιοχές) όλα τα στάδια που πρέπει να ακολουθηθούν από την ιδέα, το όραμα και τις καλλιέργειες μέχρι την παραγωγή, τον σχεδιασμό και τη δημιουργία μίας μάρκας και το λανσάρισμά της στις διεθνείς αγορές. Παράλληλα, απαντήθηκαν ερωτήματα σχετικά με τη διαδικασία, τη νομοθεσία και τους τρόπους που μπορεί ένα αγροτικό προϊόν να γίνει εξαγώγιμο με επιτυχία.